_
___CrAzY___
⭐ 19y
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Kmler MaNyAk21 e tek gecmiş Söle bakalım Hemen bi Pvp yaptında Görelim burada öle konusmakla olmuyo
MaNyAk21 Guildde en sağlam adamlardan birisiii !! Very Happy
Cıkar bakalım karsına o tek atan adam ı Nası kesiyo zevkle izliyelim !
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
2 günde adam mı oldun daha dün neydin bu gun nesin
ÖTMEYİN!!!
İCRAATINIZI ALALIM!!!
HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!
VAR MISIN GÜLÜM????
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil
ÖTMEYİN!!!
İCRAATINIZI ALALIM!!!
HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!
VAR MISIN GÜLÜM????
ÖTMEYİN!!!
İCRAATINIZI ALALIM!!!
HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!
VAR MISIN GÜLÜM????
ya uç git ağlama daha fazla o lose yazisini gördükten sonra daha ne konusuon allah allah !
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil
Bnmi klavye delikanlısıyım
muhahahah
Nerede oturuyonuz siz ?
ÖTMEYİN!!!
İCRAATINIZI ALALIM!!!
HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!
VAR MISIN GÜLÜM????
2 hafta bekle varım..
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil
Bn hayatımda klavye delikanlıgı yapmadım yapmamda
Sözlerine dikkat et !!
Bişi olsa Hemen klavye delikanlısı diosunuz !!!
Yha bırakın beyleeeeeeeeer allah askına bunlarla ugrasmya değmezz..
Helen i arkalarına alıp Ve 70 üstü european buf ları basıp
War kazandık die sevinen
Ve kendilerini Bİşi zanneden
Bi kaç noob.. işte o kadar Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap