Icerige atla
Extraloob

darkBORN vs BEST_TURKS ! win best

· 121 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
_
#61
Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#62

Kmler MaNyAk21 e tek gecmiş Söle bakalım Hemen bi Pvp yaptında Görelim burada öle konusmakla olmuyo

MaNyAk21 Guildde en sağlam adamlardan birisiii !! Very Happy

Cıkar bakalım karsına o tek atan adam ı Nası kesiyo zevkle izliyelim !

hemen veriyim OKSİJEN GİT KAPIS BAKALIM
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#63
HuricanEmj sen tek atarsın manyağa Very Happy Eminim yenersin...! Tek tek war yapsanıza Twisted Evil
S
SherwaN ⭐ 19y
#64
Yahu senin tek geçen adamın kim gelsin bak biz burdayız...
Yahu ne çene var sende... 😊 Yendim yendim hikayelerine yatıyon sen... Mr. Green

Helen aldın en kral char onada buff basıyon bilmiyorum artık korkan kimse... Twisted Evil
Bu arada Helen kötü olduya yazık ben onu çok severim aslında... Rolling Eyes
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#65

Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???

Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil
H
HurRicanEmJ OP ⭐ 19y
#66

Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???


2 günde adam mı oldun daha dün neydin bu gun nesin
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#67
ÖTMEYİN!!!

İCRAATINIZI ALALIM!!!

HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!

VAR MISIN GÜLÜM????
_
#68


Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???


2 günde adam mı oldun daha dün neydin bu gun nesin


Asıl daha dün sen neydin uLannnnn !!!
Ezüq noob bişidinnnn..
Dünkü noob a bakk neler dio bugunnnnnnn
MuHaHaHaa.. !!
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#69

ÖTMEYİN!!!

İCRAATINIZI ALALIM!!!

HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!

VAR MISIN GÜLÜM????

ya uç git ağlama daha fazla o lose yazisini gördükten sonra daha ne konusuon allah allah !
_
#70


Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???

Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil


Bnmi klavye delikanlısıyım
muhahahah
Nerede oturuyonuz siz ?
H
HurRicanEmJ OP ⭐ 19y
#71

ÖTMEYİN!!!

İCRAATINIZI ALALIM!!!

HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!

VAR MISIN GÜLÜM????


2 hafta bekle varım..
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#72


ÖTMEYİN!!!

İCRAATINIZI ALALIM!!!

HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!

VAR MISIN GÜLÜM????

ya uç git ağlama daha fazla o lose yazisini gördükten sonra daha ne konusuon allah allah !

Cici...!!! Biz de de o yazının aynısı var!

ÖTME DE CEVAP VER!!!

YER Mİ ????
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#73



Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???

Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil


Bnmi klavye delikanlısıyım
muhahahah
Nerede oturuyonuz siz ?

ne yabcan müşteri olarakmi gelcen LoL
M
#74
helen kim elinde sosun felanmı var?
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#75


ÖTMEYİN!!!

İCRAATINIZI ALALIM!!!

HURİJAN MANYAK21 OLARAK SANA MEYDAN OKUYORUM!!!

VAR MISIN GÜLÜM????


2 hafta bekle varım..

O ZAMAN 2 HAFTA SONRA ÖT!!!

Manyak21 e noob deyip duran adam 2 hafta sonra büyüyüp öyle çıkacak karşıma Mr. Green LOL!!!

2 Hafta da ADAM olunuyor mu ? Çocuk Islah Evine gidip ıslah mı olacan nolcan ???

UZAAAYIN YHAAA!!!!

BUNLAR YEMEZ Bİ DAHA WAR YAPMAYA!!!!
_
#76


Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???

Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil


Bn hayatımda klavye delikanlıgı yapmadım yapmamda
Sözlerine dikkat et !!
Bişi olsa Hemen klavye delikanlısı diosunuz !!!
_
#77
Yha bırakın beyleeeeeeeeer allah askına bunlarla ugrasmya değmezz..

Helen i arkalarına alıp Ve 70 üstü european buf ları basıp

War kazandık die sevinen

Ve kendilerini Bİşi zanneden

Bi kaç noob.. işte o kadar Very Happy
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#78



Hurri Sen kendini ne sanıyosun ???

Adam o senin gibi klavye delikanlısı deil


Bn hayatımda klavye delikanlıgı yapmadım yapmamda
Sözlerine dikkat et !!
Bişi olsa Hemen klavye delikanlısı diosunuz !!!

o zaman bana kafa tutucagına helene kafa tut şuan benle senin durumun o gelipde benim çari 3kişi dalarak adamlık taslamayin
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#79

Yha bırakın beyleeeeeeeeer allah askına bunlarla ugrasmya değmezz..

Helen i arkalarına alıp Ve 70 üstü european buf ları basıp

War kazandık die sevinen

Ve kendilerini Bİşi zanneden

Bi kaç noob.. işte o kadar Very Happy

Hahaha KISACA OWNED darkBORN !!
_
#80
Helen e zaten dün yeterince daldım Bi korkak gibi davranmadımm
Oke cvp ı aldın sus !!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: