Icerige atla
Extraloob

darkBORN vs BEST_TURKS ! win best

· 121 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#81
üzüntüden bjk gibi noob moob diyerek geçirin siz ne derseniz diin takmam artık HyDy Bye
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#82
birileri kaçıyoooo Twisted Evil

war lafını duyunca tüydüler Very Happy

"Evet sevgili izleyiciler... Maç ı hükmen darkBORN kazanmıştır! Korkaklar ardına bakmadan kaçmıştır! "

popcorn
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#83

birileri kaçıyoooo Twisted Evil

war lafını duyunca tüydüler Very Happy

"Evet sevgili izleyiciler... Maç ı hükmen darkBORN kazanmıştır! Korkaklar ardına bakmadan kaçmıştır! "

popcorn

LoL Ss sana kapak olmustur byyy ağlayin siz devam
S
SherwaN ⭐ 19y
#84
Çocuk senin anlamadığın birşey var galiba... Sen git Helen gelsin burada bize noob desin tamam mı !!! Twisted Evil
Adamına göre noob olduğumuzu kabulleniriz hava basmayız... Sende adam ol azcık !!! kahvekeyfi
_
#85
Taksan bile cvp ı nı hemen alıyosun zaten
neden noob diyoruz cunku ölesinizz
Bu da bi gercek 😊
(Bakalım bişi yazacakmı , takmaması lazım dimi beyler xD)
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#86

Çocuk senin anlamadığın birşey var galiba... Sen git Helen gelsin burada bize noob desin tamam mı !!! Twisted Evil
Adamına göre noob olduğumuzu kabulleniriz hava basmayız... Sende adam ol azcık !!! kahvekeyfi

o yetenek yok onda mesut Very Happy

Adam olma kriterlerini bilmiyor çünkü!

Yerim böylesini.... hmm hmm
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#87
Konuyu değişmeyin! War yapalım mı ? ŞİMDİ ?????

TOPLA PILINI PIRTINI GEL!!! Mr. Green

YERMİ BEST TURKS ????

LOL LER hmm
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#88

Çocuk senin anlamadığın birşey var galiba... Sen git Helen gelsin burada bize noob desin tamam mı !!! Twisted Evil
Adamına göre noob olduğumuzu kabulleniriz hava basmayız... Sende adam ol azcık !!! kahvekeyfi

Helen benim ablam ben helenin kardeşiyim oldumu ?
S
SherwaN ⭐ 19y
#89


Çocuk senin anlamadığın birşey var galiba... Sen git Helen gelsin burada bize noob desin tamam mı !!! Twisted Evil
Adamına göre noob olduğumuzu kabulleniriz hava basmayız... Sende adam ol azcık !!! kahvekeyfi

Helen benim ablam ben helenin kardeşiyim oldumu ?


Olmadı! Arkadaşlar kim yediyse parmak kaldırsın... popcorn
headbang2ft9
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#90


Çocuk senin anlamadığın birşey var galiba... Sen git Helen gelsin burada bize noob desin tamam mı !!! Twisted Evil
Adamına göre noob olduğumuzu kabulleniriz hava basmayız... Sende adam ol azcık !!! kahvekeyfi

Helen benim ablam ben helenin kardeşiyim oldumu ?


KONUYU DEĞİŞME!!!

WAR YAPALIM MI ???
_
_AClD ⭐ 19y
#91
ooo herculese bakın yav varlar falan ayaklanmıs ortalık:D Helen baya can yakmıs galiba cok bahsediyonuz ee setini bizzat kendi ellerimle yaptım bırakında olsun o kadar:D Ole war falan oldumu oyunda yokum bliyosunuz ama war için girerim siz msnden ulasın birniz bana ben zıplarım [email protected] beklyorum ama solyim gucsuz takıma gecerim gerci paslandık ama olsun yine de bişiler yaparız:D extraokk
_
#92
Vala kendimizi gucsuz zannetmiyorum o yuzden gerek duymuyorum 😊
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#93

ooo herculese bakın yav varlar falan ayaklanmıs ortalık:D Helen baya can yakmıs galiba cok bahsediyonuz ee setini bizzat kendi ellerimle yaptım bırakında olsun o kadar:D Ole war falan oldumu oyunda yokum bliyosunuz ama war için girerim siz msnden ulasın birniz bana ben zıplarım [email protected] beklyorum ama solyim gucsuz takıma gecerim gerci paslandık ama olsun yine de bişiler yaparız:D extraokk

güzel yapmışsın Helen i ! Eline sağlık...

Çok güçlü gerçekten!
_
_AClD ⭐ 19y
#94
isterseniz sizede yaparım:P Siz beni cagırın yeter gerisi kolay Wink
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#95

isterseniz sizede yaparım:P

yok saoL... Ne LvL merakLısı , Ne de güç merakLısıyım!

Oyundan zevkimi anca kendim kasınca aLıyorum!!!

Selametle!...
S
SherwaN ⭐ 19y
#96
Yok saol biz kendimize yaparız düşünmen yeterli... Sen keyfine bak... Mr. Green
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#97
ne olmus bole yaw ortalık karısmıs war olursa bende gelirim ama darkborna deil Twisted Evil
_
_AClD ⭐ 19y
#98
Anl senle karsılıklı takımlara gecelimmi Twisted Evil bi kesyim seni:D
S
SherwaN ⭐ 19y
#99

ne olmus bole yaw ortalık karısmıs war olursa bende gelirim ama darkborna deil Twisted Evil


Çomak nerde Çomakkkkkkk Mr. Green
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#100


ne olmus bole yaw ortalık karısmıs war olursa bende gelirim ama darkborna deil Twisted Evil


Çomak nerde Çomakkkkkkk Mr. Green


ŞAPKA ÇIKARIYORUM BU KAPAĞA headbang2ft9 headbang2ft9

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: