Icerige atla
Extraloob

darkBORN vs BEST_TURKS ! win best

· 121 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#41
WARİOR BU ARADA SENDE TERBİYE DENEN HİÇBİŞEY YOK Bİ KERE ADAM OLSAN DALGA GEÇMEZDİN ORDA BİZLE 2İNCİSİ SENİ ÇOK HAVALI YAPMIŞLAR KİM YAPMİŞSA HERZAMAN EZİGİN ÜSTÜNE GİDİYOSUN Bİ KEREDE YÜKSEGİN ÜSTÜNE GİTTİGİNİ GÖRMEDİM SENİN
_
#42
Olm sen kendin ettigin kufurlerin farkındamısın bunu yanında az bileee
Hem Biz war dan önce snle ne konustuk
Baska guildden adam cagırmak yok demedikmii
Sen ne yaptın Gittin Helen i cagırdın
Buna ne denir Pekiiiiii (Gayet ii biliyosunuzzz )
Eeeee sonra War ı siz kazanmadınnız Helen kazandı bnde gittim Helen i tbr ettimm BEST_TURK u değillllll !!!!!!
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#43

Olm sen kendin ettigin kufurlerin farkındamısın bunu yanında az bileee
Hem Biz war dan önce snle ne konustuk
Baska guildden adam cagırmak yok demedikmii
Sen ne yaptın Gittin Helen i cagırdın
Buna ne denir Pekiiiiii (Gayet ii biliyosunuzzz )
Eeeee sonra War ı siz kazanmadınnız Helen kazandı bnde gittim Helen i tbr ettimm BEST_TURK u değillllll !!!!!!

ya toz ol 72 74 76 adam gücünüz bana yetiyodu bende size göre birini çagirdim ne deişti sadece ezildiniz susmayan sizdiniz dediniz big bos felen falan ben çagirin kimi çagiryosanız dedim ama yine kaybettiniz simdide bahane yapma yenseydiniz böle konusmazdın adam çagirsan ne yazar hesabi yapardin bana
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#44
hobaaa...!!!

Al bir de burdan yahk!

BİZ YENMİŞİZ dediniz BİZİMKİLERİN YENDİĞİ ss ler çıktı meydana! Demek 1-1 berabere kalmışsınız. Kalkmış terbiye dersi veriyorsun bi de...!

Kime güvenip güvenmediğimiz bizi bağlar! Bizi bu kadar çok düşündüğünüzü bilmiyordum!

Guild war yapılmıştır bitmiştir...! Orada kalan olaylar orada kalmıştır! Uzatmayın da tadını çıkarın!

Selametle!...
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#45

hobaaa...!!!

Al bir de burdan yahk!

BİZ YENMİŞİZ dediniz BİZİ**İLERİN YENDİĞİ ss ler çıktı meydana! Demek 1-1 berabere kalmışsınız. Kalkmış terbiye dersi veriyorsun bi de...!

Kime güvenip güvenmediğimiz bizi bağlar! Bizi bu kadar çok düşündüğünüzü bilmiyordum!

Guild war yapılmıştır bitmiştir...! Orada kalan olaylar orada kalmıştır! Uzatmayın da tadını çıkarın!

Selametle!...
sizin yendiginiz savaş 30 dakkalıkdı bizim yendigimiz 1saatlik 2 katı buna göre skor 2-1 sayilir 30dakkalk yapsaydik kaçardınız zaten
_
#46
Azuahahahahha
Olm bak yukarıda ne yazmısım ii OKUU !!!
Biz snle war dan önce konustuk sana 76-74-72 lik adamlar gelecek dedim
Snde kabul ettiiin etmeseydin madem bu kadar sinirlenecektinnn.. !!!!!
S
SherwaN ⭐ 19y
#47
Kardeşim yükseğin kimse git onu getir burdayım...
Eziğin üstünde kimse gitmiyor en azından yabancılar guilde alıp GW yapmıyor adamlar... kahvekeyfi
_
#48
Loyn onla ne alakaaaaaa
Azuahahahah adam ı güldürüyosunuz heaaaaaa
muahahahahahha
Puhahahahha
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
_
#49
30 dk lıgı siz 1 saat liki biz kazandık Ve skor 2-1 oldu
İlk defa Böle bi laf duyuyoruuuuuuuum
Azuahahahahaha
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#50

Loyn onla ne alakaaaaaa
Azuahahahah adam ı güldürüyosunuz heaaaaaa
muahahahahahha
Puhahahahha
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

getirdinde noldu loser agladin resmen küfür etmeler ! işaretleri bunu gösterir lol mol suan agladini temsil edio benim için ...
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#51
noldu istediginiz adami çagirdiniz buf aldınız reis meis toplamaya basladiginiz halde kim güclüydü biz daha ne konusuon?
S
SherwaN ⭐ 19y
#52


hobaaa...!!!

Al bir de burdan yahk!

BİZ YENMİŞİZ dediniz BİZİ**İLERİN YENDİĞİ ss ler çıktı meydana! Demek 1-1 berabere kalmışsınız. Kalkmış terbiye dersi veriyorsun bi de...!

Kime güvenip güvenmediğimiz bizi bağlar! Bizi bu kadar çok düşündüğünüzü bilmiyordum!

Guild war yapılmıştır bitmiştir...! Orada kalan olaylar orada kalmıştır! Uzatmayın da tadını çıkarın!

Selametle!...
sizin yendiginiz savaş 30 dakkalıkdı bizim yendigimiz 1saatlik 2 katı buna göre skor 2-1 sayilir 30dakkalk yapsaydik kaçardınız zaten


Lan Noobbbbbbbb !!!!
80 LVL serverin en kral str charını almışın karşımıza lvl 70 küsür bufflarla adama utanmasak 1 vuracaz ve adamda ki hp 30000 küsür... Sen ne demeye çalışıyon bi anlasam... Mr. Green

Kendine güveniyosan yada tanıdığın birine güveniyorsan buffsuz adam akıllı gelde kapış... detective
_
#53
Olm ban yeme ihtimal ım war ama yinede bunu sana demek istiyorum
HARBİ HARBİ ÇOOOOOK SALAK BİRİSİNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#54

Olm ban yeme ihtimal ım war ama yinede bunu sana demek istiyorum
HARBİ HARBİ ÇOOOOOK SALAK BİRİSİNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

az daha ağla bakalım söv sövebildigin kadar baska bildiginiz iş yokki şuan bile 2 3 kişi saldırıosunuz gibi bana sizde erkeklik bu kadar noldu sizde çagirin serverin kral çarini bi kere çagirmişsam geldi ne mutlu bana sen çagirsan gelcekmiydi senin o kadar degerin yok helenin gözünde ben helenin kardeşi gibiyim anca uzakdan kral çar mral çar dersiniz böle
_
#55
Ses cıkmaz olduuu..
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
K
KiLLeDBy ⭐ 19y
#56
noob olan sensin bizim adamlar sana tek geçiyodu daha ne konusuon
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#57
yaw Helen iyi char olabilir! Ama git kimi getir diyorsan buyur meydana! Bu sefer hepimiz online yiz...! YERSE WAR YAPALIM 1 saat içinde! Helen i tekrar çağırabilirsin ( Hoş off line ise yemez senin ki ama bi teklif ediim dedim sadece Mr. Green )
H
HurRicanEmJ OP ⭐ 19y
#58



hobaaa...!!!

Al bir de burdan yahk!

BİZ YENMİŞİZ dediniz BİZİ**İLERİN YENDİĞİ ss ler çıktı meydana! Demek 1-1 berabere kalmışsınız. Kalkmış terbiye dersi veriyorsun bi de...!

Kime güvenip güvenmediğimiz bizi bağlar! Bizi bu kadar çok düşündüğünüzü bilmiyordum!

Guild war yapılmıştır bitmiştir...! Orada kalan olaylar orada kalmıştır! Uzatmayın da tadını çıkarın!

Selametle!...
sizin yendiginiz savaş 30 dakkalıkdı bizim yendigimiz 1saatlik 2 katı buna göre skor 2-1 sayilir 30dakkalk yapsaydik kaçardınız zaten


Lan Noobbbbbbbb !!!!
80 LVL serverin en kral str charını almışın karşımıza lvl 70 küsür bufflarla adama utanmasak 1 vuracaz ve adamda ki hp 30000 küsür... Sen ne demeye çalışıyon bi anlasam... Mr. Green

Kendine güveniyosan yada tanıdığın birine güveniyorsan buffsuz adam akıllı gelde kapış... detective


noob olan sensin kendini ne sanıyorsun.
_
#59
Kmler MaNyAk21 e tek gecmiş Söle bakalım Hemen bi Pvp yaptında Görelim burada öle konusmakla olmuyo

MaNyAk21 Guildde en sağlam adamlardan birisiii !! Very Happy

Cıkar bakalım karsına o tek atan adam ı Nası kesiyo zevkle izliyelim !
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#60
Mesut a NOOB diyen buyursun tek e tek ....!

İCRRATINIZI GÖRELİM GENÇLER!!!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: