Çıkıp sağda solda hava atmayın! Önünüze gelene noob deyip "1 vs 1 " lere 2 hafta süre istiyorsunuz! Helen i de alın gelin! Buyrun meydana! Sendeki ss nin aynısı bende de var! Bi siz kazanmışınız bi biz! GALİBİ İLAN ETMENİN VAKTİ GELMİŞTİR!
Yerse 1 saat içinde yapalım! Yemezse sağda solda kazandık diye s.çmayın! Forum kirleniyo Mr. Green
BEST_TURKS'e meydan okuyoruz-YERSE-(By darkBORN)
· 22 Yanıt · 4.4K görüntüleme 0 okuyor
22 Yanıt
Yok yemedi!
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
_
___CrAzY___
⭐ 19y
Cvp yok aaaaaaa neden acama Yoksa Guvendikleri Helen oyunda değilmiiiii
muahahha
muahahha
Cvp yok aaaaaaa neden acama Yoksa Guvendikleri Helen oyunda değilmiiiii
muahahha
Yaw Helen e de razıyız! Ortalıgı boş buldugumuzdan değil! Helen iyi bir char yapmış! Ama inmeyecek adam yoktur!
FULL SOSUN OLSA İNER!!!
Selametle!...
( Skor tekrar etmek istiyom : darkBORN : 3 - 0 : BEST NOOBS ( Hükmen ) )
_
___CrAzY___
⭐ 19y
Tüh tüh cvp gelmiyo Kapak ii şıkıştı Galibaaaaaaa
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
İşte Ben Buna LöL ! Derim Twisted Evil
_
___CrAzY___
⭐ 19y
MuHaHaHaa..
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
Tuhh Rezill BEST_TURKS
Yok yemedi!
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!
Yok yemedi!
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!
LAN ADAM DEĞİL Kİ CEVAP YAZSIN!!!
SEN NE KADAR ADAMSAN O DA O KADARCIK ADAM!!!
O YÜZDEN ONLA FİKİRLERİNİZ DE AYNI!!!
SENİN KAŞINTIN DEWAM EDİO HALA!
OYSA DÜN AKŞAM YİNE "Botan Abi" dedigini gördüm...
Sen var ya 5 para etmez birisin...
Seni ilgilendirmeyen konuya burnunu sokma!
UZAAAAA kahvekeyfi
Yok yemedi!
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!
Yavrucum hangi guilddeyse guildini alda gel war yapalım ötme fazla... Twisted Evil
Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !
Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !
nasıl poz vereyim ????zaten hırsızdan adam olmas !!!
Yok yemedi!
TÜYDÜLER!!!
darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS
Rövanş :
BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )
Sonuç:
darkBORN 4EVER
UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!
Yavrucum hangi guilddeyse guildini alda gel war yapalım ötme fazla... Twisted Evil
guıldım critical bu aksam 8 de yapalım ok mu????
Yapalım canım benim... Mr. Green
Sende Helen Alacan mı Mr. Green
Neyse görüşürüz... kahvekeyfi
Sende Helen Alacan mı Mr. Green
Neyse görüşürüz... kahvekeyfi
oke yapalım oyuna giriyorum ama sizin masterınızın bugun işi varmısh!!
_
___CrAzY___
⭐ 19y
Ewt master Yani bn işteydim
Geldim Ama ciritical guild i bize karsı ayakta duracagını pek tekmin etmiyorum 😊
Geldim Ama ciritical guild i bize karsı ayakta duracagını pek tekmin etmiyorum 😊
K
kahpehayat
⭐ 19y
Ewt master Yani bn işteydim
Geldim Ama ciritical guild i bize karsı ayakta duracagını pek tekmin etmiyorum 😊
o snn fikrin cnmmcığımm.. perde
Arkadaşlar eğer online olduysanız yapalım bi war gerçi bizde herkes online deil ama yinede yapalım... Mr. Green
Yeterki siz isteyin... kahvekeyfi
Yeterki siz isteyin... kahvekeyfi
K
kahpehayat
⭐ 19y
Arkadaşlar eğer online olduysanız yapalım bi war gerçi bizde herkes online deil ama yinede yapalım... Mr. Green
Yeterki siz isteyin... kahvekeyfi
bisdede imse online değil bende yttm zzzzzz ii gecler Arrow
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap