Icerige atla
Extraloob

BEST_TURKS'e meydan okuyoruz-YERSE-(By darkBORN)

· 22 Yanıt · 4.4K görüntüleme
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#1
Çıkıp sağda solda hava atmayın! Önünüze gelene noob deyip "1 vs 1 " lere 2 hafta süre istiyorsunuz! Helen i de alın gelin! Buyrun meydana! Sendeki ss nin aynısı bende de var! Bi siz kazanmışınız bi biz! GALİBİ İLAN ETMENİN VAKTİ GELMİŞTİR!

Yerse 1 saat içinde yapalım! Yemezse sağda solda kazandık diye s.çmayın! Forum kirleniyo Mr. Green
22 Yanıt
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#2
Yok yemedi!

TÜYDÜLER!!!

darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS

Rövanş :

BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )

Sonuç:

darkBORN 4EVER

UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi
_
#3
Cvp yok aaaaaaa neden acama Yoksa Guvendikleri Helen oyunda değilmiiiii
muahahha
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#4

Cvp yok aaaaaaa neden acama Yoksa Guvendikleri Helen oyunda değilmiiiii
muahahha

Yaw Helen e de razıyız! Ortalıgı boş buldugumuzdan değil! Helen iyi bir char yapmış! Ama inmeyecek adam yoktur!

FULL SOSUN OLSA İNER!!!

Selametle!...

( Skor tekrar etmek istiyom : darkBORN : 3 - 0 : BEST NOOBS ( Hükmen ) )
_
#5
Tüh tüh cvp gelmiyo Kapak ii şıkıştı Galibaaaaaaa
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#6
İşte Ben Buna LöL ! Derim Twisted Evil
_
#7
MuHaHaHaa..
W
#8
Tuhh Rezill BEST_TURKS
G
GodLeSs ⭐ 19y
#9

Yok yemedi!

TÜYDÜLER!!!

darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS

Rövanş :

BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )

Sonuç:

darkBORN 4EVER

UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi


adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#10


Yok yemedi!

TÜYDÜLER!!!

darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS

Rövanş :

BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )

Sonuç:

darkBORN 4EVER

UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi


adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!

LAN ADAM DEĞİL Kİ CEVAP YAZSIN!!!

SEN NE KADAR ADAMSAN O DA O KADARCIK ADAM!!!

O YÜZDEN ONLA FİKİRLERİNİZ DE AYNI!!!

SENİN KAŞINTIN DEWAM EDİO HALA!

OYSA DÜN AKŞAM YİNE "Botan Abi" dedigini gördüm...

Sen var ya 5 para etmez birisin...

Seni ilgilendirmeyen konuya burnunu sokma!

UZAAAAA kahvekeyfi
S
SherwaN ⭐ 19y
#11


Yok yemedi!

TÜYDÜLER!!!

darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS

Rövanş :

BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )

Sonuç:

darkBORN 4EVER

UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi


adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!



Yavrucum hangi guilddeyse guildini alda gel war yapalım ötme fazla... Twisted Evil
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#12
Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !
G
GodLeSs ⭐ 19y
#13

Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !

nasıl poz vereyim ????zaten hırsızdan adam olmas !!!
G
GodLeSs ⭐ 19y
#14



Yok yemedi!

TÜYDÜLER!!!

darkBORN : 1 - 1 : BEST TURKS

Rövanş :

BEST TURKS : 0 - 3 : darkBORN ( Hükmen )

Sonuç:

darkBORN 4EVER

UZAYINNNNNNNNN kahvekeyfi


adamlar snn actıgın konuyu umursamamıs ki cvp bile yazmamıslar sen kendi kendine gelin guvey oluyorsun ..ama yarası olan gocunurmus!!



Yavrucum hangi guilddeyse guildini alda gel war yapalım ötme fazla... Twisted Evil

guıldım critical bu aksam 8 de yapalım ok mu????
S
SherwaN ⭐ 19y
#15
Yapalım canım benim... Mr. Green

Sende Helen Alacan mı Mr. Green

Neyse görüşürüz... kahvekeyfi
G
GodLeSs ⭐ 19y
#16
oke yapalım oyuna giriyorum ama sizin masterınızın bugun işi varmısh!!
_
#17
Ewt master Yani bn işteydim
Geldim Ama ciritical guild i bize karsı ayakta duracagını pek tekmin etmiyorum 😊
K
kahpehayat ⭐ 19y
#18

Ewt master Yani bn işteydim
Geldim Ama ciritical guild i bize karsı ayakta duracagını pek tekmin etmiyorum 😊

o snn fikrin cnmmcığımm.. perde
S
SherwaN ⭐ 19y
#19
Arkadaşlar eğer online olduysanız yapalım bi war gerçi bizde herkes online deil ama yinede yapalım... Mr. Green
Yeterki siz isteyin... kahvekeyfi
K
kahpehayat ⭐ 19y
#20

Arkadaşlar eğer online olduysanız yapalım bi war gerçi bizde herkes online deil ama yinede yapalım... Mr. Green
Yeterki siz isteyin... kahvekeyfi

bisdede imse online değil bende yttm zzzzzz ii gecler Arrow

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: