Icerige atla
Extraloob

ComingSoon :xD Güncel ( 19 Temmuz 09 )

· 96 Replies · 6.5K views · Page 2 / 5
Replies
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#21
Pure STR GLAVİER + Fire(el yakmak olarak) yanınada Force yada Cold tamamdır 😉

Şimdiden sana kolay gelsin kardeşim uzun bir yol var. 🍺 😈



sagol uraşacaz artık yapacak bişey yok 😄 ezük kasmakta zevkli be..günde 40 50 k sp kasınca güzel oluyo ..
H
#22
bow yap derim bence bana göre yani 😄
A
ALURTZ ⭐ 18y
#23
Hadi Hayırlısı :D
S
#24
çok az sp geliyor
pt mobdan yanılmıyosam sana 2626 sp geliyor (sağ alta göre söylüyorum)
ki iki tane ticket açık
bende 1 normal 1 %60 ticket olmasına rağmen 3000 den fazla sp geliyordu
pt yi iyi ayarlarsan 4000 i bulabilirsin
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#25
çok az sp geliyor
pt mobdan yanılmıyosam sana 2626 sp geliyor (sağ alta göre söylüyorum)
ki iki tane ticket açık
bende 1 normal 1 %60 ticket olmasına rağmen 3000 den fazla sp geliyordu
pt yi iyi ayarlarsan 4000 i bulabilirsin


1 tane 64 level kasan wizard
1 tane kendi çarım var 25 level
1 tane 27 level charım daha var
2 tane 15 level char var şu anda

%100 ticket + %60 ticketle 3500 lerde geziniyo..
yarın plusu basacam sanırım 4k yı bulur...

sence nasıl yapmalıyım.. 😕 😕

sabahdan 2 tane 1 level char soktum partye su anda 15 level clıendless de hiç level up yok bişey yok 15 oldu lar 😄
T
Tengrİ ⭐ 19y
#26
görelim yavrucum şu sp yi konuyu aktiv hale getirelim güncelle sürekli 😄
M
Metamorph ⭐ 19y
#27
Evet takip edicem bu topici sürekli güncellersen sevinirim 🍿
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#28
güncellenmiştir.
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#29
hadi hayırlısı
T
Tengrİ ⭐ 19y
#30
güncellenmiştir.



aferem efendi o adam ol len 😘
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#31
güncellenmiştir.



aferem efendi o adam ol len 😘



ben zaten efendi degilmiyim lem..ne kötülügümü gördün
😉 😜
L
Lacivert ⭐ 18y
#32
kral olucak çar hadi hayırlısı 😎
K
koppss ⭐ 19y
#33
Glavie yapma bence aslında 1m yapacaksan Bow yap..



99 ff çılgın bi bowum vardı zaten onu sattım şimdi yeniden kasıyom bu sefer farklı bişey denemem lazım buz fire blade gibi 😉 yada force fire glavie

nasil bir buildi vardi ? 😊
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#34
Glavie yapma bence aslında 1m yapacaksan Bow yap..



99 ff çılgın bi bowum vardı zaten onu sattım şimdi yeniden kasıyom bu sefer farklı bişey denemem lazım buz fire blade gibi 😉 yada force fire glavie

nasil bir buildi vardi ? :)


fire elektrik bow du 99 FF di 😉
S
#35
3500-4000 arası çok iyi bir değer 😉
T
Tengrİ ⭐ 19y
#36
güncellenmiştir.



aferem efendi o adam ol len 😘



ben zaten efendi degilmiyim lem..ne kötülügümü gördün
😉 :P



Tamam şımarma 😄 güncelle bakalım sen 👴 👴 👴
S
StormHero ⭐ 19y
#37
Plusda orda ne güzel duruyo ya xD
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#38
güncelle bakalım.
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#39
14 Haziran 09 güncel
K
koppss ⭐ 19y
#40
99 ff çılgın bi bowum vardı zaten onu sattım şimdi yeniden kasıyom bu sefer farklı bişey denemem lazım buz fire blade gibi 😉 yada force fire glavie
nasil bir buildi vardi ? :)

fire elektrik bow du 99 FF di 😉
90 fire 90 bow digerleri nasildi 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: