Pure STR GLAVİER + Fire(el yakmak olarak) yanınada Force yada Cold tamamdır 😉
Şimdiden sana kolay gelsin kardeşim uzun bir yol var. 🍺 😈
sagol uraşacaz artık yapacak bişey yok 😄 ezük kasmakta zevkli be..günde 40 50 k sp kasınca güzel oluyo ..
Pure STR GLAVİER + Fire(el yakmak olarak) yanınada Force yada Cold tamamdır 😉
Şimdiden sana kolay gelsin kardeşim uzun bir yol var. 🍺 😈
Hadi Hayırlısı :D
çok az sp geliyor
pt mobdan yanılmıyosam sana 2626 sp geliyor (sağ alta göre söylüyorum)
ki iki tane ticket açık
bende 1 normal 1 %60 ticket olmasına rağmen 3000 den fazla sp geliyordu
pt yi iyi ayarlarsan 4000 i bulabilirsin
güncellenmiştir.
güncellenmiştir.
aferem efendi o adam ol len 😘
Glavie yapma bence aslında 1m yapacaksan Bow yap..
99 ff çılgın bi bowum vardı zaten onu sattım şimdi yeniden kasıyom bu sefer farklı bişey denemem lazım buz fire blade gibi 😉 yada force fire glavie
Glavie yapma bence aslında 1m yapacaksan Bow yap..
99 ff çılgın bi bowum vardı zaten onu sattım şimdi yeniden kasıyom bu sefer farklı bişey denemem lazım buz fire blade gibi 😉 yada force fire glavie
nasil bir buildi vardi ? :)
güncellenmiştir.
aferem efendi o adam ol len 😘
ben zaten efendi degilmiyim lem..ne kötülügümü gördün
😉 :P
Plusda orda ne güzel duruyo ya xD
Log in to write a reply.
Log In