Icerige atla
Extraloob

ComingSoon :xD Güncel ( 19 Temmuz 09 )

· 96 Replies · 6.5K views · Page 4 / 5
Replies
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#61
Lütfen guncellermısın bende farmımı ypatım bende plvlimi yapıorum su an bakayım sen kac oldun 😊
I
idiottt ⭐ 17y
#62
oww güzel char
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#63
02 Temmuz 2009 güncel
1 ayda 90 FF char hayal degil 1 tane 100 ff wizard yeter (100 FF str bowda yeter beya idare ediyo) :xD
Q
Quater ⭐ 18y
#64
Face deki silkroad grubundaTillDoomsday senın mı 98 lvl wız clerıc
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#65
Face deki silkroad grubundaTillDoomsday senın mı 98 lvl wız clerıc



degil faceyede takılıyom ama silkroad grubuna hiç bakmadım

güncel 05 . temmuz . 09
I
#66
Sp yetmicek gibi görünüyor 🤔
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#67
Sp yetmicek gibi görünüyor 🤔



evet bu sp 90 FF e yetiyo..
skilleri 80 de bırakacam 85 87 lerde yine 2 hafta kadar gapta gidecek..yapacam artık bişiler ^_^
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#68
senden 4 gun sonra Basladım plvle plusumun 23 gunu var char 71 FF 😊
W
Wappinger ⭐ 17y
#69
helal olsun ama önce farmı bitirip sonra kasmaya başlasaydın daha güzel olurdu ama olsun bölede güzel 🍺
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#70
ha gayrte hacım
H
Hopess ⭐ 17y
#72
çok can yakar bu char 😎
E
eLempTRa ⭐ 18y
#73
100 e yeter sp benm arkım 52 lvlde 200k sp vardı wiz cle hepsi acıkdı suan 89 lv 20k civarında sp var sp var
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#74
100 e yeter sp benm arkım 52 lvlde 200k sp vardı wiz cle hepsi acıkdı suan 89 lv 20k civarında sp var sp var



yettigi yere kadar yetmedigi yerde no lvl up 👍
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#75
hadi devamını bekleriz
C
chipshajen ⭐ 17y
#76
Uğur'm seninile bi görüşelim ^^ ben burak =)
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#77
Uğur'm seninile bi görüşelim ^^ ben burak =)



görüşelim hacım oyundayım sürekli BroodMother yada TillDoomsa yada ınterestede pmmm :D:.D 👍 👍


up! char 77 lvl oldu
C
chipshajen ⭐ 17y
#78
okey char icin qörüscez 😄 atarım birazdan pm smdi dısarı cıkıorm ^^
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#79
up :xDDD 😜 19Temmuz09 Plus bassam mı basmasam mı diye düşünüyom plussuzda 2 2,5 günde 1 level uplayacak 😄 plusluda...

char süper bu arada char degil blade süper 85+8 silahı olan glavieyi kesiyo çok rahat :d
%50 snowu basınca 90 wizard bile lifeli zorla şerle tekliyo :xD
zaten divisyon + bleed geçirdimi ama çılgın damage veriyo..daha önce str blade oynamamıştım ama çok zekliymiş..
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#80
😳

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: