Icerige atla
Extraloob

ComingSoon :xD Güncel ( 19 Temmuz 09 )

· 96 Replies · 6.5K views · Page 3 / 5
Replies
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#41
güncel 18 haziran 09
D
DemonBoy ⭐ 18y
#42
ileride güzel char olur 👍
C
cLonny ⭐ 18y
#43
bende 432 k oldu 😊 bi aksilik olmazsa eğer yarın için hedefim 520k+ 😊
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#44
helal
E
e-con ⭐ 17y
#45
güncelle bakalım. Aradan 1 hafta geçti 700 k sp oldu mu bakalım..
F
FoundeR ⭐ 18y
#46
Plusda orda ne güzel duruyo ya xD


😄
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#47
2 gün oldu gaptan çıkalı 52 FF şu anda ..son durumu bu..amacım 150 k sp nin altına düşürmemek olacak 150k kaldıgı zaman yine bi süre gap yapacam artık kaç levelde olursa ^^

- Resim Silinmiş.
E
e-con ⭐ 17y
#48
build :blade iyi seçim fakat az daha sp kassaydın 750k civarı sp olduğunda lvl up yapmaya başlasaydın ama senin bilecegin iş.

Neyse kardeşim sana kolay gelsin.İlerde tank olacak bu char anlaşılan 😈
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#49
build :blade iyi seçim fakat az daha sp kassaydın 750k civarı sp olduğunda lvl up yapmaya başlasaydın ama senin bilecegin iş.

Neyse kardeşim sana kolay gelsin.İlerde tank olacak bu char anlaşılan 😈



sabır işi bu sp işi o da bende az var çok bile kastım ^^ :S bide zaten level kasmakla geçecek yine günlerim 100 ff bile olsam yine kasacam sonuçta 100 ff olunca yapacak bişey yok ,hem kasarım hem pwp mi yaparım diye düşündüm..bozdum gapı.. 53%25 oldu bile
E
e-con ⭐ 17y
#50
Hayırlısı olsun kardeşim..Oyun bu tadını çıkartmak gerek.. 😉 😎
M
Misproject ⭐ 19y
#51
Güzel yapmışsın 100ü görürüz inş.
B
BurdurLee ⭐ 18y
#52
Çok can yakıcak bi çara benziyor 😊
T
#53
dikkat ettim de eu charlarda her zaman sp ve exp %30 oranında fazla gelio(Chinese Oranla) yeni char kasacak ark.lara duyrulur 😊
L
leveltr41 ⭐ 18y
#54
hayırlısı
E
e-con ⭐ 17y
#55
güncelle istersen 😉
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#56
güncel 29 haziran 09
M
Mirage ⭐ 19y
#57
Çok ilerlemişsin^^ Hadi hayırlısı.
S
soho ⭐ 19y
#58
Bir MasterBoomb aldı gidio:D
E
e-con ⭐ 17y
#59
1 Temmuz oldu güncelle bakalım ;)
Q
Quater ⭐ 18y
#60
Sen basladığıdaktan 2 gun sonra bence farma basladım yenı carla 15 k spsı oldu 😁 ama kasan car yok+pre yok

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: