Icerige atla
Extraloob

Çin Party Kurmak

· 85 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
G
GoodLucky ⭐ 15y
#81
yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.


not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#82
yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.


not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.

adam free bot kullanacak , free botta player buffing yok , yoksa zaten eu açar. 😁
G
GoodLucky ⭐ 15y
#83
yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.


not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.

adam free bot kullanacak , free botta player buffing yok , yoksa zaten eu açar. 😁


canım 8 tane char kasacak alsın bir sbot çokmu.
G
Guernica ⭐ 18y
#84
6 s/s nuker (4 light imbue-2 cold imbue) 1 cold foce bower 1 blader(fire-cold)

bitti işte 😆
eskiler bilir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: