yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.
not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.
Çin Party Kurmak
· 85 Yanıt · 6.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.
not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.
adam free bot kullanacak , free botta player buffing yok , yoksa zaten eu açar. 😁

yanlış o pt de en az 3 tane force olmazı lazım.
biri sürekli cleric ve bard gibi heal basacak bu skiller force da mevcut zaten.
diğer 2 ise atack yapacak statusler ile full statüs gömecekler.
diğer leri ise 3 S.S. nuker 2 str bower olması lazım.
not: keşke olsada denesem dehşetül wahşet olurdu.
adam free bot kullanacak , free botta player buffing yok , yoksa zaten eu açar. 😁
canım 8 tane char kasacak alsın bir sbot çokmu.
6 s/s nuker (4 light imbue-2 cold imbue) 1 cold foce bower 1 blader(fire-cold)
bitti işte 😆
bitti işte 😆
eskiler bilir
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Silkroad r Merv serverinda party kurmak isteyen arkadaslar Server Kurmak İstiyorum. Eu Ve Çin KarakretLi. CERES BÖLÜMÜ ARKADAŞLAR WİZARD / ÇİN OKÇU / WARRİOR / NUKE ÇİN / 100 - 110 LEVEL ARASIDIR. TOPLU TEK SATIŞ VAR 8'li Party Nedir? Nasıl Kurulur? 8'li Party'de Hangi Build? LegendSro 110 Çin Cap..... Yalnızca Çin Charlar ........ ...