Icerige atla
Extraloob

Çin Party Kurmak

· 85 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#61
botu hangi lvl moblara kurucagına bağlı zaten 6 7 lvl yüksegine kuramassın çinli bi partide max 1 2 lvl yüksek olur
R
#62
pekala anlatayım 1. bi program var TuneUp diye (sitedenmi indirdim bilmem)onu indirdim Turbo Mode yaptım
2. Olarakta Ayarlardan Herşeyi Kapattım Performans Ayarlarında Görsellik vs vs 0 oldu yani sonrada girdim charlara Windows 7 ( Bilgisayarım Sağ Click Görsel Efekler Bölümü Ayarlar Orda Geliyo zaten 😜 )
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#63
Bence en ideali 5 spear nuker - 1 Force pach (oynadım çok sağlam oluyor.) - 1 Fire Pach - 1 Glavier. Charların hepsinin wepler nova olsa eu pt gibi kasar. 😆

ohoo bro çok uçtun yahuu, hemen 101 olduk 8 tane nova silahımız oluverdi
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#64
pekala anlatayım 1. bi program var TuneUp diye (sitedenmi indirdim bilmem)onu indirdim Turbo Mode yaptım
2. Olarakta Ayarlardan Herşeyi Kapattım Performans Ayarlarında Görsellik vs vs 0 oldu yani sonrada girdim charlara Windows 7 ( Bilgisayarım Sağ Click Görsel Efekler Bölümü Ayarlar Orda Geliyo zaten 😜 )

Denemesi parayla değil ya deniyorum ^^
R
#65
pekala anlatayım 1. bi program var TuneUp diye (sitedenmi indirdim bilmem)onu indirdim Turbo Mode yaptım
2. Olarakta Ayarlardan Herşeyi Kapattım Performans Ayarlarında Görsellik vs vs 0 oldu yani sonrada girdim charlara Windows 7 ( Bilgisayarım Sağ Click Görsel Efekler Bölümü Ayarlar Orda Geliyo zaten 😜 )

Denemesi parayla değil ya deniyorum ^^

yani 😆 dene
F
FruitFly ⭐ 18y
#66
Sen git bir tane wizzard/bard char al en ucuzundan sonra hemen sp kasıver , bir de party ile birlikte sp kasmaya uğpraşma zaten CH party dedikleri gibi en fazla 1-2 level üstünü kesebilirsin 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#67
Bence en ideali 5 spear nuker - 1 Force pach (oynadım çok sağlam oluyor.) - 1 Fire Pach - 1 Glavier. Charların hepsinin wepler nova olsa eu pt gibi kasar. 😆

ohoo bro çok uçtun yahuu, hemen 101 olduk 8 tane nova silahımız oluverdi

Sonuçta işi oraya getirmek için kasmıyormusun ? Eğer dayanabilirsen eninde sonunda gelecek iş o noktaya. Ve geldiği zamanda novalar olursa eu pt gibi kasarsın. 🎅 (Nova olmazsa eu / 2 :P)
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#68
Sen git bir tane wizzard/bard char al en ucuzundan sonra hemen sp kasıver , bir de party ile birlikte sp kasmaya uğpraşma zaten CH party dedikleri gibi en fazla 1-2 level üstünü kesebilirsin :P

wiz/bard char mı yahuu çok kastım, charın tadı tuzu yok summer7:
F
FruitFly ⭐ 18y
#69
Wizzard/Bard char ile sp kasacaksın 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#70
Bence en ideali 5 spear nuker - 1 Force pach (oynadım çok sağlam oluyor.) - 1 Fire Pach - 1 Glavier. Charların hepsinin wepler nova olsa eu pt gibi kasar. 😆

ohoo bro çok uçtun yahuu, hemen 101 olduk 8 tane nova silahımız oluverdi

Sonuçta işi oraya getirmek için kasmıyormusun ? Eğer dayanabilirsen eninde sonunda gelecek iş o noktaya. Ve geldiği zamanda novalar olursa eu pt gibi kasarsın. 🎅 (Nova olmazsa eu / 2 :P)

Hırssızım bro, zevk için kasmak istiyorum 🙄 bu zaman kadar joymax'a kastım sıra bende 😎
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#71
Wizzard/Bard char ile sp kasacaksın :P

hmmm... uzun iş yahu hem ayrıca 110 olmak gibi bir hedefim yok sp kasıp ne yapıcam.
F
FruitFly ⭐ 18y
#72
Anladım ben seni ^^
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#73
Anladım ben seni ^^

makara: makara: makara: makara: makara: makara:
C
cngz1903 ⭐ 16y
#74
Hiç bi Fikrim Yok 😊
E
elate ⭐ 15y
#75
Full Str Bow 😉 6 Tane Fire İmbue 2 Tanesi Cold İmbue 😉
A
Anodyse ⭐ 17y
#76
Full Str Bow 😉 6 Tane Fire İmbue 2 Tanesi Cold İmbue ;)

🤘 😁 Kesinlikle 😁 🤘
Otur sonra karşısana böyle( 🍿 ) izle =)
E
elate ⭐ 15y
#77
Full Str Bow 😉 6 Tane Fire İmbue 2 Tanesi Cold İmbue ;)

🤘 😁 Kesinlikle 😁 🤘
Otur sonra karşısana böyle( 🍿 ) izle =)



Aynen 😊 🍿
B
B7B ⭐ 16y
#78
1 glavie -1 bow -5 nuker - 1 blade
hem kascagın charlar çeşitli olur zevk alırsın hem de seri kasarsın
E
eLempTRa ⭐ 18y
#79
eu ptden saglam olur 😊 warrıor towna gtti clerc gtti derdi yok biri yatnca hepsı yatmyor.
R
RoqA ⭐ 17y
#80
1 blade 1 glaive gerisi nuker 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: