Mbottt :P
en sevdiğim bot Mbot ailecek kullanıyoruz makara:
2ip boyu makara:
Mbottt :P
en sevdiğim bot Mbot ailecek kullanıyoruz makara:

Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P
Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P
tabisiki mbot kullanmayanı dövüyolar 👴

Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P
tabisiki mbot kullanmayanı dövüyolar 👴
Silkroad oynayıp mbot kullanmak viski içip chivas içmektir :P
7 spear nuker, 1 force blader açıyorum. Bakalım neler olacak :)

7 spear nuker, 1 force blader açıyorum. Bakalım neler olacak :)
Max 1hafta sonra paralı bir bota geçip haklıymışsın demeni bekliyor olacağım 😈
Bana kalırsa party yapmaya çalışma , ne kadar sevmesemde git bir EU char aç en kolayından kasıl :P
O zaman FF kardeşinden sana bir Mbot gelsin mi :P
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat
vay anasını adam sistemiyle hava atıyor. 😈 Özellikler ne bro sistemin?
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat
vay anasını adam sistemiyle hava atıyor. 😈 Özellikler ne bro sistemin?
yok bro hava atmak değil zaten sistemde öyle iyi birşey değil ama nasıl kaldırıyor ne sor ne ben söyliyeyim 😆
sistemi söyleyip rezil olmuyayım 😆 sunu diyeyim normal bi ev pcsi ama gercekten 8-10 char actım ve sorunsuz actı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap