Icerige atla
Extraloob

Çin Party Kurmak

· 85 Yanıt · 6.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#41
Mbottt :P

en sevdiğim bot Mbot ailecek kullanıyoruz makara:

2ip boyu makara:
F
FruitFly ⭐ 18y
#42
Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#43
Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P

tabisiki mbot kullanmayanı dövüyolar 👴
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#44
Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P

tabisiki mbot kullanmayanı dövüyolar 👴

Silkroad oynayıp mbot kullanmak viski içip chivas içmektir 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#45
Yeni nesil Mbot takılıyor sanırım , uzun zamandır yoktum bilmiyorum mağdurum :P

tabisiki mbot kullanmayanı dövüyolar 👴

Silkroad oynayıp mbot kullanmak viski içip chivas içmektir :P

daral:
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#46
7 spear nuker, 1 force blader açıyorum. Bakalım neler olacak 😊
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#47
7 spear nuker, 1 force blader açıyorum. Bakalım neler olacak :)

Max 1hafta sonra paralı bir bota geçip haklıymışsın demeni bekliyor olacağım 😈
Advance
Advance ⭐ 18y
#48
8 nuke s/s
F
FruitFly ⭐ 18y
#49
Sarko amca aldın başına belayı , ben de Mbot alacağım ve karşıma çıkan her sorunda seni bulacağım 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#50
7 spear nuker, 1 force blader açıyorum. Bakalım neler olacak :)

Max 1hafta sonra paralı bir bota geçip haklıymışsın demeni bekliyor olacağım 😈

En fazla charları bırakırım :))
F
FruitFly ⭐ 18y
#51
Bana kalırsa party yapmaya çalışma , ne kadar sevmesemde git bir EU char aç en kolayından kasıl 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#52
Bana kalırsa party yapmaya çalışma , ne kadar sevmesemde git bir EU char aç en kolayından kasıl :P

😄 8 tane charı pc kaldırmaz o yüzden clientless gerekiyo ibottada eu party buff yok
bkz: İbot ücretsiz bot
F
FruitFly ⭐ 18y
#53
O zaman FF kardeşinden sana bir Mbot gelsin mi 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#54
O zaman FF kardeşinden sana bir Mbot gelsin mi :P

😆 😆
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#55
Parasında değilim Mbot alsam pc 8 char açmaz :/
R
#56
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#57
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat

vay anasını adam sistemiyle hava atıyor. 😈 Özellikler ne bro sistemin?
R
#58
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat

vay anasını adam sistemiyle hava atıyor. 😈 Özellikler ne bro sistemin?

yok bro hava atmak değil zaten sistemde öyle iyi birşey değil ama nasıl kaldırıyor ne sor ne ben söyliyeyim 😆
sistemi söyleyip rezil olmuyayım 😆 sunu diyeyim normal bi ev pcsi ama gercekten 8-10 char actım ve sorunsuz actı
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#59
bende böyle birşeyi başlamayı düşünüyor ve istiyordum ama bendede bot yok 😆
yardım gerekirse yardım edebilirim 10 tane sro acıyorum rahat

vay anasını adam sistemiyle hava atıyor. 😈 Özellikler ne bro sistemin?

yok bro hava atmak değil zaten sistemde öyle iyi birşey değil ama nasıl kaldırıyor ne sor ne ben söyliyeyim 😆
sistemi söyleyip rezil olmuyayım 😆 sunu diyeyim normal bi ev pcsi ama gercekten 8-10 char actım ve sorunsuz actı

işte nasıl açtı anlat bakalım belki benimkide başarır 83035633
A
Avenger ⭐ 18y
#60
Bence en ideali 5 spear nuker - 1 Force pach (oynadım çok sağlam oluyor.) - 1 Fire Pach - 1 Glavier. Charların hepsinin wepler nova olsa eu pt gibi kasar. 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: