Wax'ın dediğine göre bakarsak cold force bicheon saçma oluyor ki haklı gibi , evet son söylediğin olabilir gibi bence de ama bowerlar sağlam olmalı
Ps:Zaten force'u attack olarak düşünmütüm cold force bicheon olsaydı cold'un verdiği düşük damageleri arttırabilirdi yine de pek anlamlı değil zaten blader char comboy ile birlikte division vs. etkisi kullanabiliyor
Çin Party Kurmak
· 85 Yanıt · 6.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
Nukerlerin mobları çekmesini pek uygun bulmuyorum ama cold imbueli bower butterfly serisi ile bota bırakılırsa etkili olabilir bence :P
mantıklı... 6 spear nuker, 1 force bow, 1 cold bow iyi mi ☕
anladığım kadarı ile bowları dondurmak için kullanacaksın. onun yerine alayını nuker yap bi bölümünün inbuesı ligt bi bölümü cold olsun? 😜
[F New]Solo Gitarist
bro biliyorum 15tl ne kıyıp mbot almak istemiyorsun ama aynı durumları yaşadım chinese pt oluşturdum ibotla ve inan rezaletti ayda 15tl veriyorsun ve kafan rahat partini kuruyorsun. 😜

Wax'ın dediğine göre bakarsak cold force bicheon saçma oluyor ki haklı gibi , evet son söylediğin olabilir gibi bence de ama bowerlar sağlam olmalı
ama bi yan eksik kalıyor, gp çıksa nukerler pert olur :/
bro biliyorum 15tl ne kıyıp mbot almak istemiyorsun ama aynı durumları yaşadım chinese pt oluşturdum ibotla ve inan rezaletti ayda 15tl veriyorsun ve kafan rahat partini kuruyorsun. :P
clientless va mı?
Nukerlerin mobları çekmesini pek uygun bulmuyorum ama cold imbueli bower butterfly serisi ile bota bırakılırsa etkili olabilir bence :P
mantıklı... 6 spear nuker, 1 force bow, 1 cold bow iyi mi ☕
anladığım kadarı ile bowları dondurmak için kullanacaksın. onun yerine alayını nuker yap bi bölümünün inbuesı ligt bi bölümü cold olsun? :P
En mantıklısı bu galiba 😜 Hepsini nuker aç 4 tanesi hybrid olsun hybridlerin imbuesi light , pure intlerinki de cold olsun ^^
Wax'ın dediğine göre bakarsak cold force bicheon saçma oluyor ki haklı gibi , evet son söylediğin olabilir gibi bence de ama bowerlar sağlam olmalı
ama bi yan eksik kalıyor, gp çıksa nukerler pert olur :/
gp en yakındakine değil en çok vurana vurur. nukerlar her şekilde kaybediyor zaten
[F New]Solo Gitarist
bro biliyorum 15tl ne kıyıp mbot almak istemiyorsun ama aynı durumları yaşadım chinese pt oluşturdum ibotla ve inan rezaletti ayda 15tl veriyorsun ve kafan rahat partini kuruyorsun. :P
clientless va mı?
Hayır clientless yok , clientless sadece phbotta var ibot dışında phbot da zaten ibotun bir boy büyüğü gibi bir şey 😜
@Ww
Bro force cold bir blader tam tank olur en kötü ihtimalle sadece fırlatma kullanır dondurur mobları ama bir nuker yattımı resleyecek birisi lazım ve o da bir nuker olursa party gider.

Party'nin en azından bir tank ihtiyacı var bu yükü blader'e yüklersek o zaman imbuesi'de cold olsun kendini feda etsin force'u da açsın res işini de üstlensin sadece bir party adamı olabilir diğer aktiviteler için bir şey diyemiyorum 😜
bro biliyorum 15tl ne kıyıp mbot almak istemiyorsun ama aynı durumları yaşadım chinese pt oluşturdum ibotla ve inan rezaletti ayda 15tl veriyorsun ve kafan rahat partini kuruyorsun. :P
clientless va mı?
Hayır clientless yok , clientless sadece phbotta var ibot dışında phbot da zaten ibotun bir boy büyüğü gibi bir şey 😜
@Ww
Bro force cold bir blader tam tank olur en kötü ihtimalle sadece fırlatma kullanır dondurur mobları ama bir nuker yattımı resleyecek birisi lazım ve o da bir nuker olursa party gider.
blade zaten tank bir de cold yapıp atağını neden yiyeceksin ki
[F New]Solo Gitarist
Abi onun yaptığı attack party'ye ne verebilir ki yahu , bırakın char tam bir party adamı olsun 😜
3 nuker, 2 bower, 1 force cold blader, 2 glavier.
daha sacma bi build olamaz 🙄
Dimi 😁
Special thx to Flexi@ww
6 nukerin arasında blade vursa kaç yazar 😜
@Fruit
🍺
6 nukerin arasında blade vursa kaç yazar 😜
@Fruit
🍺

Abi onun yaptığı attack party'ye ne verebilir ki yahu , bırakın char tam bir party adamı olsun :P
mantıklı... 7 nuker 1 blader mi yapalım 😊
Abi onun yaptığı attack party'ye ne verebilir ki yahu , bırakın char tam bir party adamı olsun :P
mantıklı... 7 nuker 1 blader mi yapalım 😊 ama bladerin potu biterse :D
Alır gelir 😆

Abi onun yaptığı attack party'ye ne verebilir ki yahu , bırakın char tam bir party adamı olsun :P
mantıklı... 7 nuker 1 blader mi yapalım 😊 ama bladerin potu biterse :D
Alır gelir 😆
nukerler patır patır gitmemi 😄
Yanına bir tane 1 level char götür o da bladere pot depolasın git gel yapar arada 😜
Yanına bir tane 1 level char götür o da bladere pot depolasın git gel yapar arada :P
7/24 🤤
Mbottt 😜

Mbottt :P
en sevdiğim bot Mbot ailecek kullanıyoruz makara:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Silkroad r Merv serverinda party kurmak isteyen arkadaslar Server Kurmak İstiyorum. Eu Ve Çin KarakretLi. 4'lü Party (LTP)mi 8'li Party mi? CERES BÖLÜMÜ ARKADAŞLAR WİZARD / ÇİN OKÇU / WARRİOR / NUKE ÇİN / 100 - 110 LEVEL ARASIDIR. TOPLU TEK SATIŞ VAR 8'li Party Nedir? Nasıl Kurulur? 8'li Party'de Hangi Build?