Icerige atla
Extraloob

Bizim zamanımızda..

· 90 Replies · 39K views Pinned · Page 5 / 5
Replies
Rookie
Rookie ⭐ 18y
#81
Goldbotlar vardı.

skz4es.jpg


msnye bak 😢
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#82
msnye bak 😢

nerelerdesin len sen
Rookie
Rookie ⭐ 18y
#83
nerelerdesin len sen


ben her zaman buralardayım gizli gizli takip ediyorum [horny21
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#84
bizim zamanımızda İMÇ kalabalıktı türkücü olmak isteyen oraya gelirdi
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#85
Dolar 1.5 euro 2 idi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#86
Dolar 1.5 euro 2 idi

Dolar konusuna , dolar artık 2.5 lira oldu elektronik ürün alınmaz yazmışım her gördüğümde bir gülme alıyor:lolmuch:
JCarlsberg
JCarlsberg ⭐ 19y
#87
Doların düşeceğini sanan okumuş yada okumamış kesim vardı.

Dipnot : hala var 💀
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#88
Dolar konusuna , dolar artık 2.5 lira oldu elektronik ürün alınmaz yazmışım her gördüğümde bir gülme alıyor:lolmuch:


Bunu her hatırlattığında da benim aklıma, pc toplama biraz daha bekle şuan dolar çok yüksek dediğin aklıma geliyor.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#89
Bunu her hatırlattığında da benim aklıma, pc toplama biraz daha bekle şuan dolar çok yüksek dediğin aklıma geliyor.

Diyorum yıllardır niye kulaklarım çınlıyor.:curtain::cry:
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#90
Bizim zamanımızda rüşveti Türk Lirası ile alıyorlardı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: