Goldbotlar vardı.
msnye bak 😢
Goldbotlar vardı.
msnye bak 😢

nerelerdesin len sen

Dolar 1.5 euro 2 idi
Dolar konusuna , dolar artık 2.5 lira oldu elektronik ürün alınmaz yazmışım her gördüğümde bir gülme alıyor:lolmuch:
Bunu her hatırlattığında da benim aklıma, pc toplama biraz daha bekle şuan dolar çok yüksek dediğin aklıma geliyor.
Log in to write a reply.
Log In