






Konu tahmin ettiğim gibi giderse çok eğlenceli, çok duygu yüklü ve sürükleyici bir konu olacak.
-Herkes konu altına kendi çocukluğuna dair hatırladığı en güzel olayları, oyunları, nesneleri, gelenekleri paylaşacak. Bakalım hangi neslin çocukluğu çok daha eğlenceliymiş.
Ben başlıyorum:


Special thx to Flexi

1Spoiler
2Spoiler
3; benden başka yapanlar vardı fakat resmini çekmiş biri varmıdır... sanmam 😁
Mortal Kombat bütün hareketleri bir deftere yazardık harita metot 100-150 sayfa full aşağı yukarı ileri gard aşağı aşağı yukarı gibi listeyle doluydu her karakteri özenle yazmıştım





o sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala :)
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildio sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala :)
Sulug değil sulugöz

Bizim zamanımızda burda ADAM'lar vardı sevdiğimiz özlediğimiz.. Yıllar sonra girdim tekrar çok değişmiş herşey...
Beni hatırlayan varmıdır bilmiyorum ama burda çok güzel, çok uzun zamanlar geçirdik tek tek isim saymayayım güzel insandı hepsi..
Special thx to FlexiSon msj tarihlerime baktım da 2010 ardından bi kaç 2011 😊 Zaman çok hızlı geçmiş.. Dün gibi sanki oyun parkımızdı burası, kayıt olduğum gün aklımda 2007 neresi 2015 neresi 😊
Eskilerden kim var senden başka? Cihan falan? Dönemin global modları falan vardı hamza sönmez falan.. Okanın msjlar kemaliste dönmüş cihana mı ne satmış bir sürü olay olmus
Log in to write a reply.
Log In