Icerige atla
Extraloob

Bizim zamanımızda..

· 90 Replies · 39K views Pinned · Page 3 / 5
Replies
C
#41


R
Rowndark ⭐ 18y
#42
leblebi tozu
Spoiler

soda kapaklarını düzleştirirdik taso yerine oynardık 😆
Spoiler

meybuzlarımız vardı 🎭
Spoiler
A
Avasin ⭐ 17y
#43
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konu tahmin ettiğim gibi giderse çok eğlenceli, çok duygu yüklü ve sürükleyici bir konu olacak.

-Herkes konu altına kendi çocukluğuna dair hatırladığı en güzel olayları, oyunları, nesneleri, gelenekleri paylaşacak. Bakalım hangi neslin çocukluğu çok daha eğlenceliymiş.

Ben başlıyorum:


K.maraşta halâ var bunlardan.
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#44
Special thx to Flexi
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#45
Gökhan o eskimedi, git bir devlet ilk okuluna bilgisayar laboratuarında hala bunlardan görebilirsin. Hatta istanbul üniversitesindeki elektronik bölümü laboratuarlarında bile gördüm.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
T
TanerUNER ⭐ 19y
#46
1
Spoiler


2
Spoiler


3; benden başka yapanlar vardı fakat resmini çekmiş biri varmıdır... sanmam 😁

Mortal Kombat bütün hareketleri bir deftere yazardık harita metot 100-150 sayfa full aşağı yukarı ileri gard aşağı aşağı yukarı gibi listeyle doluydu her karakteri özenle yazmıştım
P
Prada ⭐ 19y
#47
Bizim zamanımızda burda ADAM'lar vardı sevdiğimiz özlediğimiz.. Yıllar sonra girdim tekrar çok değişmiş herşey...

Beni hatırlayan varmıdır bilmiyorum ama burda çok güzel, çok uzun zamanlar geçirdik tek tek isim saymayayım güzel insandı hepsi..
Game Designer
#48
yes.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#49
Bu mesaj TanerUNER rumuzlu uyeden alinti yapildi
1
Spoiler


2
Spoiler


3; benden başka yapanlar vardı fakat resmini çekmiş biri varmıdır... sanmam 😁

Mortal Kombat bütün hareketleri bir deftere yazardık harita metot 100-150 sayfa full aşağı yukarı ileri gard aşağı aşağı yukarı gibi listeyle doluydu her karakteri özenle yazmıştım


dediğinin aynısnı mortal kombat 4 için yapardım ben de 1 sene fark var sanırım aramızda 😜 Tüm fatalityleri ezberlerdik çok güzeldi 🙄
Game Designer
#50
Şöyle bi toparlayam 😊











yes.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#51
o sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala 😊
Advance
Advance ⭐ 18y
#52
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
o sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala :)

Sulug değil sulugöz
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#53
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
o sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala :)

Sulug değil sulugöz

🫡
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#54
Bu mesaj Prada rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bizim zamanımızda burda ADAM'lar vardı sevdiğimiz özlediğimiz.. Yıllar sonra girdim tekrar çok değişmiş herşey...

Beni hatırlayan varmıdır bilmiyorum ama burda çok güzel, çok uzun zamanlar geçirdik tek tek isim saymayayım güzel insandı hepsi..


OMG. Yıllar sonra seni buralarda görmek ne güzel abi. Vallahi çok şaşırdım nicki görünce. Hoşgeldin 😊

Zamanında güzeldi. Feysteki aktiflikten daha kral ortam vardı. Muhabbetler sohbetler hersey çok iyiydi. Kısmet diyelim napalım 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Special thx to Flexi
P
Prada ⭐ 19y
#55
Son msj tarihlerime baktım da 2010 ardından bi kaç 2011 😊 Zaman çok hızlı geçmiş.. Dün gibi sanki oyun parkımızdı burası, kayıt olduğum gün aklımda 2007 neresi 2015 neresi 😊

Eskilerden kim var senden başka? Cihan falan? Dönemin global modları falan vardı hamza sönmez falan.. Okanın msjlar kemaliste dönmüş cihana mı ne satmış bir sürü olay olmus
F
frityus ⭐ 17y
#56
Pradanın imzası çok iyi be hep ordan geliyor aklıma ahaha 😄
S
seskes ⭐ 19y
#57
ilk playboydur :d
P
Prada ⭐ 19y
#58
Hayır hayır ilk playboy jiggy'di jigsaw yani ben ikinci nesil playboydum.. O rütbe kalkmış sanırım zaten
T
TitusPullo ⭐ 19y
#59
Bu mesaj Prada rumuzlu uyeden alinti yapildi
Son msj tarihlerime baktım da 2010 ardından bi kaç 2011 😊 Zaman çok hızlı geçmiş.. Dün gibi sanki oyun parkımızdı burası, kayıt olduğum gün aklımda 2007 neresi 2015 neresi 😊

Eskilerden kim var senden başka? Cihan falan? Dönemin global modları falan vardı hamza sönmez falan.. Okanın msjlar kemaliste dönmüş cihana mı ne satmış bir sürü olay olmus


Son 6 yılda attığım 6. mesajım sana gelsin. 😊 2009'da terk ettim buraları şimdi kimsecikler yok.
P
Prada ⭐ 19y
#60
Ahaaa titoooo eski dost.. Sen göz kulak oluyomuşsun yine ben hiç girmedim vay hacım kaç sene oldu ya..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: