Icerige atla
Extraloob

Bizim zamanımızda..

· 90 Replies · 39K views Pinned · Page 4 / 5
Replies
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#61
Ahahahah Titus amca da geldi. Bu forumun görüp görebileceği en kral cs oyuncusu 😁

@Prada

Abi uğur burda işte, hamza abiye kişisel olarak hala görüşüyorum bi ara forumda görev almaya devam ediyordu sonra bıraktı. Bizim çocuklardan da birkaç kişi var fakat arada uğruyorlar öyle 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Special thx to Flexi
F
frityus ⭐ 17y
#62
Evet artık burda işler değişti oldschool tayfası köşeye geçin
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#63
Titusu değilde pradayı hatırlarım , hoşgeldiniz eskiler 🤙
Yaralı style
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#64
Bende eskilerdenim hatırlarsanız tabi GFB diye nickim vardı sanırım sonra elaziglee'nin sitesine geçmiştim abiyle birlikte
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#65
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
o sulug sakızın mükemmel bir tadı vardı hatırlıyorum hala :)

Sulug değil sulugöz


Dogrudur ismini de hatirlayamadim artik ama ekşi bi sakizdi cok severdim 5 veya 10 kurustu yanlis hatirlamiyorsam.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Game Designer
#66
Bu mesaj seskes rumuzlu uyeden alinti yapildi
ilk playboydur :d

ilk playboy Jigsaw'di 😊

Ahaaa titoooo eski dost.. Sen göz kulak oluyomuşsun yine ben hiç girmedim vay hacım kaç sene oldu ya..

Hoşgeldin dostum pek tanışıklığımız yok ama nickini ve imzanı çok iyi hatırlıyorum 😄
yes.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#67
Bizim zamanımızda site yönetiminde olanlar şimdi iş hayatına girmiş, ne de güzel olmuş.

bkz. altın jenerasyon
[ek #12654]
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#68
Bu mesaj hmzsnmz rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bizim zamanımızda site yönetiminde olanlar şimdi iş hayatına girmiş, ne de güzel olmuş.

bkz. altın jenerasyon

Forum sizlerle güzeldi nese:
Aktif başlıkları biraz geç öğrendim ama ozamanlar bile günde 2sayfa yazı oluyodu
Yaralı style
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#69
Oo Hamza Reyiz gelmiş 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to Flexi
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#70
Bizim zamanımızda pikaçu vardı.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#71
Bizim zamanımızda 3-4 televizyon kanalı vardı istediğimiz saatte çizgi film izleyemiyorduk.
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#72
Bwnim zamanımda extraloob admin elazig lee screamadle falab vardı jesus vardı prada vardı ehh birde xXx vazgeçilmezdi ahahahah

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#73
Biraz hüzün yapayım bizim zamanımız da

Hurley
Hurley ⭐ 13y
#74
Biraz hüzün yapayım bizim zamanımız da



yak yak yak benim içinde yakın
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#75
Ben başladığım zamanlar Pacificte New işareti vardı galiba 😞
Yaralı style
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#76
Bizim zamanımız da çok çılgındı yaaa, Knight Online'da Gold Bar yapıp satardım (Binlerce BUS - BES üretirdim havadan), kazandığım paranın bir kısmıyla internet kafede makine kapatıp, Silkroad Xian serverında 7/24 Bot parti yapardım... Şöyle bir düşündüm de iyi güldüm yaaa.. Ergenlik işte insanda amaç olmayınca makara:
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#77
Benim sitede sbot-mbot üyelik sattığım zamanları hatırlıyomusunuz , bi aralar telefonda 120tllik kontör vardı :lolmuch::lolmuch:
Yaralı style
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#78
Bizim zamanımız da internet kafeler de Sean paul çalardı.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#80
Bizim zamanımızda silkroad yoktu...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: