Icerige atla
Extraloob

Bizim zamanımızda..

· 90 Replies · 39K views Pinned · Page 2 / 5
Replies
Z
Zippy ⭐ 15y
#21
Ne izlerdim bunu
Spoiler
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#22
Dragon ball efsanedir 😄 star da yayınlanan türkçe dublaj bölümlerini hatırlıyorum 😄

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Z
Zippy ⭐ 15y
#23
Dragon ball hiç görmedim ama beni animeye alıştıran One Piece bölümlerini çok iyi hatırlıyorum.Gerçi fazla yayınlamadılar 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#24


[F New]Solo Gitarist
A
#25
Bizim zamanımızda bu 4'ü fenomendi



Collapse
Collapse ⭐ 16y
#26
Ruhsar yine iyi i bücür cadı vardı aman allahım summer4:

Ya Lamia' ya ne demeli üvey babası psikolojimde büyük yara açtı 😢

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#27
Çoktu ya neler vardır neler. Birkaçı hala duruyor .

Spoiler




















Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#28
Ah be ne günlerdi ama hayat ne kadar güzeldi o zamanlar whiteangel


Herakross
A
#29
Şimdi ki çocuklara hakkaten acıyorum. Mahalledeki ağaçların dallarında ki meyvelere hiç dokunulmamış ona bile acıyorum. Bizim zamanımızda Ağaçtaki meyve sabah varsa aksamında kalmazdı. Vay gençlik vay.
A
#30
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ah be ne günlerdi ama hayat ne kadar güzeldi o zamanlar whiteangel



daral:
Nefreett ! 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#31

summer4: makara:
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#32
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ruhsar yine iyi i bücür cadı vardı aman allahım summer4:

Ya Lamia' ya ne demeli üvey babası psikolojimde büyük yara açtı 😢

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile


Lamia adhamdkad hatırlıyorum yaa, o babaya ne küfürler ederdim. 😁
Special thx to Flexi
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#33







[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#34







[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Advance
Advance ⭐ 18y
#35



disapprove
F
frityus ⭐ 17y
#36
Ruhsar öyle şeyler giymezdi yada biz çocuktuk bilmezdik
Temet Nosce
#37
Spoiler

Spoiler

Spoiler
M
M ' BiLGiN ⭐ 19y
#38
🎭 Aslan Kral 😘
Benim zamanımda bu vardı , gece 11'de çıkardı uyumadan önce izlemessem o gün sabah olmazdı..
Swindler
Swindler ⭐ 14y
#39
Ben daha büyümedim ama eskilerdende hatırladıklarım var ;

Sokak'da Akşam Ezanına Kadar Top Oynardık ..
Yazları Akşam Ezanından Sonra , herkez mahallede toplaşır saklambaç , simit falan oynardık ..
Geceleri Birbirimizi Korkutmak için Bir Sürü Yalanlar Söylerdik .. [Lanet Olsun Beni Çok Korkuturlardı 😄 ]

- Ve daha bir çok şey vardı kartlar falan , hepsi yarım yamalak aklımda seneler geçtikçe teknoloji falan gelişti ve bilgisayar başında olmaya başladık ...
[IMG width="122px"]https://img.icons8.com/glyph-neue/1200/fraud.jpg[/IMG]
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#40
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: