Icerige atla
Extraloob

>>BicHeon fan CLUB<<

· 85 Replies · 14K views · Page 5 / 5
Replies
H
#81
Ben 93 lvl FF fire + buz + bowum daha benim lvlimde beni yatıran yok (1 vs 1) baktım çok zorlanıyorum 90 snowu çekince wizz bile olsa yatıramaz bide bowun EN GÜZEL yönü 5 & 6 lı kombolar bi deneyin
👍
T
#82
Ben 93 lvl FF fire + buz + bowum daha benim lvlimde beni yatıran yok (1 vs 1) baktım çok zorlanıyorum 90 snowu çekince wizz bile olsa yatıramaz bide bowun EN GÜZEL yönü 5 & 6 lı kombolar bi deneyin
👍

sn yatırabiliomusun bari lvlinde ff bi bladei 👴 coook zor ☕ 😁
T
#83
Farmsız.bicheon.skillerini.kaç.levela.kadaar.uplayım??
İlerde.botla.sp.kasabilirmiyim??
B
#84
Blader 4ever !!!!!
A
alpozan ⭐ 19y
#85
bende fan ım bladeee 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: