ayrıca hepiniz charlarınız buildlerini bana yaptırdınız Very Happy ve hep sordunuz bu nasıl olcak bu nasıl olcak die Very Happy
lvl atlayınca skill duzenini bana yaptırodunz bliom demekki bana werionuz! bliom die buraya cıkmakta hakkım ozaman Wink
>>BicHeon fan CLUB<<
· 85 Replies · 14K views 0 reading · Page 3 / 5
Replies
ayrıca hepiniz charlarınız buildlerini bana yaptırdınız Very Happy ve hep sordunuz bu nasıl olcak bu nasıl olcak die Very Happy
lvl atlayınca skill duzenini bana yaptırodunz bliom demekki bana werionuz! bliom die buraya cıkmakta hakkım ozaman Wink
yürü be Wink
Zaten bilmemek değil öğrenmemek ayip 😊
ayrıca hepiniz charlarınız buildlerini bana yaptırdınız Very Happy ve hep sordunuz bu nasıl olcak bu nasıl olcak die Very Happy
lvl atlayınca skill duzenini bana yaptırodunz bliom demekki bana werionuz! bliom die buraya cıkmakta hakkım ozaman Wink
yürü be Wink
Zaten bilmemek değil öğrenmemek ayip :)
hahah Twisted Evil kosuyorum ne yurumesi Razz
Yavas ama emin adımlar ile ilerliceksin 😊
atalarimiz ne demiş sabreden derviş düşmüş gebermş xD
atalarimiz ne demiş sabreden derviş düşmüş gebermş xD
Yavas ama emin adımlar ile ilerliceksin 😊
atalarimiz ne demiş sabreden derviş düşmüş gebermş xD
haklısında artık emin butun adımlarım kosmassam sadce zaman kaybederim Razz Very Happy
ewt o atasozunu blirim superr Razz Mr. Green
Bu Sefer Blader - Bow Dual char hakkında bilgi vereyim;
Full str fire - Pacheon olarak builde başlanır.
lvl 1 den lvl 72 ye kadar pacheon ile 3 GAP ile kasarsınız.Artan sp leri biriktirirsiniz.72 olunca Gap'ı 69 da sabitlersiniz.Böylelikle Blader dönüşümüne başlanmış olur.Farmı hiç bozmadan devam ederseniz 76 lvlda tam bir blader olursunuz.
Nedir bunun faydası? diyenler; Çok çok çok Daha hızlı kasarsınız oyundan zevk alırsınız.Daha az masraf yapmış olursunuz.Zamandan kazanırsınız. + pacheon'dan 2 skill açik birakirsaniz örneğn berserker arrow ile strong bow.Bunlar sizn işinize çok yarayacaktır.Blader skilleriniz tamamlandığı için blade ile kasmaya başlayın.silmediğiniz pacheon skilleri ise pvp de we hunter trader thief üçgeninde çok işinize yarayacaktır.Blader chardan sıkılmamanızı sağlayacak bir olay o monotomluktan kurtulursunuz.
SP nasil yetiştiririm? diyenlere; Sadece cold açmicaksiniz (bunun size hiç bir zararı olmayacaktır) Yetiştireme problemi yaşarsaniz birazda Lightningden kısıcaksınız.Biraz yavaş olursunuz ama Bow kullandiğiniz için adam kovalama işkencesi çekmiceksiniz zaten 😊
Buildlerin ayrıntılarına fazla girmedim.Forumda Blader bow için buildler hazırlanmış zaten.Sadece taktik verdim.Blade in Chainleri, Knock-Down skilleri yeterli olacaktır.Bowun ise Strong arrow ile , berserker arrow Belki Arrow combo.Pacheonda buff olarak Şahin ve Pasif skilli açarsaniz atack ratinginiz bayaği etkilenir.Phy dmg artar Blade'dede Bow'dada
Son olarak weaponlari kolay değiştirmeniz için sitede bir program mevcut onu indirin we kullanın Wink
Full str fire - Pacheon olarak builde başlanır.
lvl 1 den lvl 72 ye kadar pacheon ile 3 GAP ile kasarsınız.Artan sp leri biriktirirsiniz.72 olunca Gap'ı 69 da sabitlersiniz.Böylelikle Blader dönüşümüne başlanmış olur.Farmı hiç bozmadan devam ederseniz 76 lvlda tam bir blader olursunuz.
Nedir bunun faydası? diyenler; Çok çok çok Daha hızlı kasarsınız oyundan zevk alırsınız.Daha az masraf yapmış olursunuz.Zamandan kazanırsınız. + pacheon'dan 2 skill açik birakirsaniz örneğn berserker arrow ile strong bow.Bunlar sizn işinize çok yarayacaktır.Blader skilleriniz tamamlandığı için blade ile kasmaya başlayın.silmediğiniz pacheon skilleri ise pvp de we hunter trader thief üçgeninde çok işinize yarayacaktır.Blader chardan sıkılmamanızı sağlayacak bir olay o monotomluktan kurtulursunuz.
SP nasil yetiştiririm? diyenlere; Sadece cold açmicaksiniz (bunun size hiç bir zararı olmayacaktır) Yetiştireme problemi yaşarsaniz birazda Lightningden kısıcaksınız.Biraz yavaş olursunuz ama Bow kullandiğiniz için adam kovalama işkencesi çekmiceksiniz zaten 😊
Buildlerin ayrıntılarına fazla girmedim.Forumda Blader bow için buildler hazırlanmış zaten.Sadece taktik verdim.Blade in Chainleri, Knock-Down skilleri yeterli olacaktır.Bowun ise Strong arrow ile , berserker arrow Belki Arrow combo.Pacheonda buff olarak Şahin ve Pasif skilli açarsaniz atack ratinginiz bayaği etkilenir.Phy dmg artar Blade'dede Bow'dada
Son olarak weaponlari kolay değiştirmeniz için sitede bir program mevcut onu indirin we kullanın Wink
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
bıraktığım çarım geçen girim dedim baktım FİRARİST hemen ss Mr. Green
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
iyiki bırakmışım diyorum şimdi
1.Blade unique kesemez
2.Yatıramaz bu çarla 70 adamı yıkamadım
3.Kasması çok zor
4.Server Greece adamlar +7 eziq diyorlar 80 olsamda bir işe yaramayacaktı extrabeer
1.Blade unique kesemez
2.Yatıramaz bu çarla 70 adamı yıkamadım
3.Kasması çok zor
4.Server Greece adamlar +7 eziq diyorlar 80 olsamda bir işe yaramayacaktı extrabeer
Bende geldim ihihihih Twisted Evil
Hoş geldn Mr. Green
Bende geldim ihihihih Twisted Evil
hos geldin Mr. Green
bıraktığım çarım geçen girim dedim baktım FİRARİST hemen ss Mr. Green
XMAT yokmuydu yhaw onun bi ss alsaydın keske Rolling Eyes
alırsan koy(pmde at Very Happy ) o adam lasım bana Very Happy
5:1lerin kralı Twisted Evil
ahh ah eski gnlerm geldi aklima Twisted Evil
ilk lvl 52 sos blade bana düşmüştü 100 elixirle +5 yapamamiştm Evil or Very Mad
ilk lvl 52 sos blade bana düşmüştü 100 elixirle +5 yapamamiştm Evil or Very Mad
beyler blade kasıcaksanız buflkardan sadece attack arttırıcılara onem verin ... bicheonda sade kombolara ve evil cut blade e verin ... 0 gap gidin... fire el yakma ve comcolar full olsun .... başka turlu bu blade cekilmem.. hele bide farm a girerseniz erken lwlde :)) güzelerim size..
Dikkat edersen bunlarn aynisi güsel bi bçmde yaziyor zaten Wink
Assdf headbang2ft9
ASDF yeri değil hmm
upzz mucX
upzz mucX
Can sıkıntısından oluo böle şeyler Tweetycim Mr. Green
Hadi Bladerz fan CLub a üye olmak isteyenler ismlerini wersn yazalm extrabeer extrabeer
Hadi Bladerz fan CLub a üye olmak isteyenler ismlerini wersn yazalm extrabeer extrabeer
allah korusun bı str glavie cı kasdım 80 olanakarda demedım kalmadı
bundan sonra kasa bılıcem tek car soylım
nuker eh oda blader saylırı bızde kabul edın ya Very Happy
bundan sonra kasa bılıcem tek car soylım
nuker eh oda blader saylırı bızde kabul edın ya Very Happy
hata ismi pacheon fan club yapalm Twisted Evil
Log in to write a reply.
Log In