Icerige atla
Extraloob

>>BicHeon fan CLUB<<

· 85 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
E
ebri ⭐ 19y
#61

hata ismi pacheon fan club yapalm Twisted Evil

stat diil skill kardesligi warr pacheon club en iisi Twisted Evil extraokk Razz
B
balrog ⭐ 19y
#62
bencede pacheon kulup olsun derım Mr. Green
ve arkadaslar 73 kombosu nukerler ıcınde super bı olay onun zombı yapa bılme ozelıgı sayesınde
nukeyı daha yuksek vuru bılıyosunuz bence bır ınt car bicheon olmadan olumcul dıyıldır Twisted Evil Twisted Evil
B
BøBa OP ⭐ 19y
#63
Tamam tarafmdan EDITlenmiştir Twisted Evil
B
BøBa OP ⭐ 19y
#64
hem o Pacheon diel Bicheon Mr. Green


T
Torquel ⭐ 19y
#65
O hacım sok beni buraya.Bi 69 luk kasmızdım Blade.Anam aglamıstı ama iyi paraya sattık Mr. Green Simdide nuke kasom
E
ebri ⭐ 19y
#66

hem o Pacheon diel Bicheon Mr. Green





oo shit :S pacheon demişim yaa :S nyse affola bicheon dmi str bowun guzellikleri aklımda kalmısta yazmısm heral Razz
B
BøBa OP ⭐ 19y
#67
Tmm Cooler bizdensin Wink
O
okanbey123 ⭐ 19y
#68
benide alın yaw biraz peygamber sabırı var bende başladığımdan beri 3 gap gidiyorum 20 lvlden itibaren 5 gapa çıktım şu anda skill pointimin 3000 i boşta ilerde iyi işe yarayacak ve sos alırsanız hiç azımsanmayacak kadar vuruyor haa bu arada benide yazım en iyi çhar
FULL STR FİRE BLADER DİR HİHİ!!'' :?!!!
B
BøBa OP ⭐ 19y
#69
Tmm snde gel extrabeer
E
ebri ⭐ 19y
#70
yow bole sende gel sende git tmmda uye listesi yapsana Twisted Evil Razz headbang2ft9
soncta millet benide alın falan dior! isim falan yazılıo sandılar heral Wink

We LUV Blader's!! no,no,no we luv bicheon Twisted Evil
C
CasH_87 ⭐ 19y
#71
Benide Al Hemen Wink Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#72
-Resim Silinmiş.

Pende Pende Mr. Green
T
#73
Kesinlikle benim uye olmam gereken bi bolum çok geç gorum ama olsun
Bicheon 4ever headbang2ft9
-Resim Silinmiş.
buda oyun içinden bi kare insert yerine print screen e bastım Mr. Green
-Resim Silinmiş.
Daha sonr eklerim şimdilik bunlar
F
fatiihn ⭐ 19y
#74
beyler bir sorum olacak ama karakterim lvl 78 full str blader fire bu karakterden artık bıktım cünkü kasılmıyor..
yaratıkları bile zor öldürüyor ... ama benim istedigim karakter suanki hem az ölecek hemde biraz daha fazla vuracak glavie veya bow a dönsem mi sizin tavsiyeniz nedir? benim icin skill sıfırlamak basit onu yaparım ama hangi skiile dönmem gerekior?
F
fatiihn ⭐ 19y
#75
en iyisi yeni karakter acayım:D
O
Onderkor ⭐ 19y
#76
Bicheon 4ever headbang2ft9
Blader 4ever headbang2ft9
Benide ekleyın extraokk
H
hkn55 ⭐ 19y
#77
bn eskiden glavier da oldum nuker(spear) de oldum, hepsini yaptım ama hep bakıorum bladelerin
çok karizma skilleri var (ne biliyim takla atıo vuruo falan) en sonunda dayanamadım artık bende '''BLADER'''' oldum headbang2ft9 detective kasması zor ama zevkli!!!
Z
zebani2059 ⭐ 19y
#78
hkn55e bende katılıyorum valla beni de ekleyin listeye bladerin sinema gibi otur seyret durumu var kasarken düvüş filmi gibi seyrettiriyo kendini zevkli yani Mr. Green
T
#79
walla hee çok karizma skiller var bnde açmaya karar verdim bi tane çok zor kasılıo dionuz pre+tbotla kaç ayda 80 olunur mesela
H
#80
Slm arkadaşlar ben şu an 30 lvl ım ve Shild Sword kullanıyorum ve full int yaptım ama skill lerin nasıl olacagı konusunda çok sey söleniyor ama çoğunlukla bu ortaya çıkıyor

Light 90
Cold 90
Bicheon 90
Fire veya Heuksal 30

sizce bunun böle olması iyimidir resimli bir anlatımda yok varsada bulamadım.
biraz yeniyim kusra bakmayın şimdiden tşk.ler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: