Yapma yaw. Confused Ben hemen harcıyorum dayanamıyorum da. Mr. Green
>>BicHeon fan CLUB<<
· 85 Replies · 14K views 0 reading · Page 2 / 5
Replies
Yapma yaw. Confused Ben hemen harcıyorum dayanamıyorum da. Mr. Green
ahh olsa bnada cok lasm 3tane 30 olsa yeter heral Very Happy
32lvl skilleri acık bicheon ve 12lvl fire var kapatmam lasımm 😊
Blade char kasacaksan yaninda bow da kasicaksn aksi taktirde sıkıntıdan ölürsün Mr. Green
Blade char kasacaksan yaninda bow da kasicaksn aksi taktirde sıkıntıdan ölürsün Mr. Green
ewt gusel olablir Very Happy 90 pacheon 90 bicheon 90 fire 30da light obaa Very Happy
tank+unique Razz
Evet aynen öyle hele Hunterlik yapiyorum.Ben bladerim ya adam benden kaçicak Very Happy bi aliyorum elime bowu Srongbow u bi çakiyorum adam 2 80 yerde Very Happy
cok gusel taktik hem bow oldugundan kasılmasıda kolay Very Happy Wink
zamanım olursa bunu deniycem ki sen denemişin Very Happy
zamanım olursa bunu deniycem ki sen denemişin Very Happy
Şak Şak Şak Şakkkk Twisted Evil extrabeer
-Resim Silinmiş.
Abey blacksmith sana fena bakıyo 😊
Şak Şak Şak Şakkkk Twisted Evil extrabeer
-Resim Silinmiş.
Abey blacksmith sana fena bakıyo :)
Muahuhauhaaa koptum yaw Mr. Green Mr. Green
Blade char kasacaksan yaninda bow da kasicaksn aksi taktirde sıkıntıdan ölürsün Mr. Green
ewt gusel olablir Very Happy 90 pacheon 90 bicheon 90 fire 30da light obaa Very Happy
tank+unique Razz
Iyyyk. Mr. Green Parry ratio arttıran mis gibi buff, passive hızlı koşma, yaldır yaldır hepsini çöpe atıyosunuz. Dual silah sux yaw. Cık cık cık!
Mr. Green Laughing extraokk gusel yakalamıs Very Happy olsem aklıma black smthin bakısı degerlendirmek gelmez Mr. Green Laughing
Yaw lightning skillerine bir şey olmicakki :S
cold dan kısıcaksın sadece Wink
cold dan kısıcaksın sadece Wink
Blade char kasacaksan yaninda bow da kasicaksn aksi taktirde sıkıntıdan ölürsün Mr. Green
ewt gusel olablir Very Happy 90 pacheon 90 bicheon 90 fire 30da light obaa Very Happy
tank+unique Razz
Iyyyk. Mr. Green Parry ratio arttıran mis gibi buff, passive hızlı koşma, yaldır yaldır hepsini çöpe atıyosunuz. Dual silah sux yaw. Cık cık cık!
olablir dedik yow strde dual wep bana gore diil inttede bana gore diil kafamı karıstırıo 😊
denedim de olmadı yatırdan snra spear alıp ceviremedim falan cok kaırısk Confused
Hönk! Shocked
ortalık karıstı Twisted Evil
Hotan merkez kafasına göre herkez Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Hotan merkez kafasına göre herkez Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
puhahahha Mr. Green
Muhauha sevdim bunu ben
Hotan merkez kafasina göre herkez Mr. Green Mr. Green
Hotan merkez kafasina göre herkez Mr. Green Mr. Green
Muhauha sevdim bunu ben
Hotan merkez kafasina göre herkez Mr. Green Mr. Green
ahahahaha bende sevdim Very Happy Mr. Green Laughing
U
uncontrolled
⭐ 19y
aykut gonuşma sen Very Happy biliorm die çıkıon buraya sorada ben çareımı kascam bo şwer bladeyi diom Very Happy zuhaha olm sen hiç bişi kasamassın ha Very Happy önce şu 5 1 i bitir diom sana güsel olcak diom dinleyen kim bi bitir çarı yap 80 90 neyse sora git yeni aç maxla çarı gör ozmn çar nedir Very Happy ya senle bunları msnd ede konuştuk Razz
aykut gonuşma sen Very Happy biliorm die çıkıon buraya sorada ben çareımı kascam bo şwer bladeyi diom Very Happy zuhaha olm sen hiç bişi kasamassın ha Very Happy önce şu 5 1 i bitir diom sana güsel olcak diom dinleyen kim bi bitir çarı yap 80 90 neyse sora git yeni aç maxla çarı gör ozmn çar nedir Very Happy ya senle bunları msnd ede konuştuk Razz
bana diene bak lem :?!!!
glavier die yırtındın 52de bıraktın ondan once 5:1 kasıodun onunda icine ettin 41 lvlde
Wink
ben poseye basladıgım ilk charı 72 yaptım! ve pc im bozulmasaydı 80 olcaktı smdi bunu sende bliosun Wink 1,5ay 71 lvlde yatıodu 72oldu zorla 1,5ayda 9lvl atlayamazmıydım hıhh Very Happy
Log in to write a reply.
Log In