Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı

· 237 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 9 / 12
Yanıtlar
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#161
benide alırmısınız funclub a? =) Bu arada bunun için de çok teşekkürler 😄 Aklımda hep extraloobda biri basketbol ile ilgili bir fan club açsa diye düşünüyordum.Siz açmışsınız =) Umarım girerim 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#162
hyr 31 kalsın üye almayıın 😜
M
Milano OP ⭐ 18y
#163
LBJ23 alındın ^^
J
Janizaro ⭐ 17y
#164
Bende fun club a girmek isterim 😄
M
Milano OP ⭐ 18y
#165
Bende fun club a girmek isterim :D

tamamdır imzanda fun club logomuzu kullanıp bolumde bir payalaşım yaparsan sevinirim.
M
Milano OP ⭐ 18y
#166
Sayımız 33 e ulaştı Basketbol ile ilgilenenler katılımlarınızı bekliyoruz ayrıca d.mod seçimleri hafta sonuna kadar suruyor.
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#167
Yaklasık 2 Yıldır Sitedeyim Post Barajını Aşınca bende Katılmak isterim hayırlı uğurlu Olsun 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#168
Yaklasık 3-4 Yıldır Sitedeyim Post Barajını Aşınca bende Katılmak isterim hayırlı uğurlu Olsun 👍

2.5 yaşındaki sitede nasıl 3-4 yıldır bulunabiliyosun ? 😊
[F New]Solo Gitarist
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#169
2.5dan Fazladır Yaw.
Kayıt Tarihime bakıyorum 😈
Advance
Advance ⭐ 18y
#170
Yaklasık 3-4 Yıldır Sitedeyim Post Barajını Aşınca bende Katılmak isterim hayırlı uğurlu Olsun 👍

2.5 yaşındaki sitede nasıl 3-4 yıldır bulunabiliyosun ? :)

halepte bi adam 70 arşın atlıyomuş..
K
Kobe ⭐ 19y
#171
Yaklasık 3-4 Yıldır Sitedeyim Post Barajını Aşınca bende Katılmak isterim hayırlı uğurlu Olsun 👍

2.5 yaşındaki sitede nasıl 3-4 yıldır bulunabiliyosun ? :)

😁 😁 😁
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#172
Kayıt: 28 Eyl 2007 10:09
Cok Atmışım SROya başlayalı Okadar olmadı 😄
Düzelttim oldu Umarım 😜
M
Milano OP ⭐ 18y
#173
BFC' de bir paylaşım yapıp imzana logomuzu koyarmısın.
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#174
Hemen 😊 quzel bi Paylaşım Hazırlıyorum 😊
K
Kobe ⭐ 19y
#175
KB24 kendi bilgisayarımda değilm rahat değil laptop o yüzden daha sonra güncelleyeceğim
M
Milano OP ⭐ 18y
#176
KB24 kendi bilgisayarımda değilm rahat değil laptop o yüzden daha sonra güncelleyeceğim

sorun değil gelince hazırlarsın.
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#177
Bir Saat içinde Paylaşımı yapıyorum Hazırlıyorum Şuan
M
Milano OP ⭐ 18y
#178
logomuzu da imzanda kullanırsan sevinirim 😊
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#179
Tmm Paylaşımı Yapıp yükümlülüklerimi Yerine Getireyim 😊 İlk iş Logoyu Koyacaqım 😊
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#180
LBJ23 alındın ^^


teşekkürler 😊 En kısa sürede paylaşıma başlıyorum =)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: