Bakarsan sevinirim Burak; viewtopic.php?f=701&t=136341
Ps: Yetkili olmak için..
Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı
· 237 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 8 / 12
Yanıtlar
yetkili olmak için topicimi açtım konunun altındadır ve ayrıca fan clube bnde girmek istiyorum...
Clubtesin zaten profilden rengini değiştirebilirsin ^^
_
_MaYBe1DaY_
⭐ 18y
Bende girmek çok istiyorum ama post yetmiyor 😢 😢 😢 😢
Bende girmek çok istiyorum ama post yetmiyor 😢 😢 😢 😢
Kendini BFC de goster post çok onemli değil 300 postla girersin ^^
Deneme mod. luğun ilk aşaması için yapılan çalışmalara hafta sonu bakılacak haberiniz olsun.
500 mesaj... zor ya.. Herkeste farklı imza var ama :S Neyse hayırlı olsun.
bende katılmak istiyorum bende basketbol oynarım 😄
500 mesaj... zor ya.. Herkeste farklı imza var ama :S Neyse hayırlı olsun.
bende katılmak istiyorum bende basketbol oynarım :D
BFC' de gelişme gosterin direk alalım ^^
31 üye olmuş 😁
31 üye olmuş 😁
Huha aşırı abazan bi clubız 😆
[F New]Solo Gitarist
31 üye olmuş 😁
Huha aşırı abazan bi clubız 😆
üye alımlarını durduralım kalsın bu rakam 😆
31 üye olmuş 😁
Huha aşırı abazan bi clubız 😆
üye alımlarını durduralım kalsın bu rakam 😆
😆 wW sorun sende bro ^^
[ek #12654]
Kafam kıyak moruk naparsın 😄
[F New]Solo Gitarist
Kafam kıyak moruk naparsın :D
Ben kaçanzi bro izmirli hatun da yazmıyor zaten uyudu mu ne xD xD
Herkese iyi geceler 😘
[ek #12654]
Kafam kıyak moruk naparsın :D
Ben kaçanzi bro izmirli hatun da yazmıyor zaten uyudu mu ne xD xD
Herkese iyi geceler 😘
Ok iyi geceler görüşürüz^^
[F New]Solo Gitarist
iyi geceler ^^
iyi geceler ^^
Lakin burası GKFC değil topicleri karıştırdık biz 😆
[F New]Solo Gitarist
iyi geceler ^^
Lakin burası GKFC değil topicleri karıştırdık biz 😆
😆 😆 😈
Halı saha maçından sonra kafa 1 milyon tabi 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap