Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı

· 237 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 11 / 12
Yanıtlar
A
Antichrist ⭐ 19y
#201
Takımın adı Istanblue .. (: Sizde mi katıldınız ? Çok yorucuydu .. Herşeyi geçtim pancar gibi yandım iki günde .. ama Basketbol için Np ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#202
Takımın adı Istanblue .. (: Sizde mi katıldınız ? Çok yorucuydu .. Herşeyi geçtim pancar gibi yandım iki günde .. ama Basketbol için Np ^^


Yoo ben katılmadım sadece takımın ismini merak ettim. 🎅
A
Antichrist ⭐ 19y
#203
Baya iyiydi organizasyon (: . Hoop Feste de katılmayı planlıyorum xD
M
Milano OP ⭐ 18y
#204
Adidas NBA 5 united Tour İstanbul ayağında 26. Klasmanda takımımla şampiyon olmuş bulunmaktayım .. Basketbolu çok seviyorum 😄 Pivot oynuyorum . 1.98'im 😄 Koyu Lakers taraftarıyım.. İdolüm Magic Johnson . Basketbolu bilen insanlarla sohbet etmek çok hoş oluyor.. Yararım olacağıma inanıyorum 😜 beni Guilde alın ^^ ( Gerekenleri yapabilirim )

Wellcome 😎
C
CassHim ⭐ 17y
#205
bnde istiommmm 😄
A
Antichrist ⭐ 19y
#206
Teşekkürler KB24 (:
Ps: 2 gündür Bilgisayardan uzaktım ancak yazabiliyorum k.bakma
C
Continuum ⭐ 18y
#207
Benide alir misinz ?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#208
BFC'de 1-2 paylaşım yapmanız gerek.
M
Milano OP ⭐ 18y
#209
Benide alir misinz ?

icraat gorelim buraya linki koy ok ^^

logoyu da imzaya koyarsan sevinirim
C
Continuum ⭐ 18y
#212
Benide alir misinz ?

icraat gorelim buraya linki koy ok ^^

logoyu da imzaya koyarsan sevinirim

Tamam.
6
#213
Benide alır mısınız ?
M
Milano OP ⭐ 18y
#214
Benide alır mısınız ?

logomuzu imzanda kullanırsan alıyorum.
H
Heaxy ⭐ 18y
#215
bnide alarmısınnn???
M
Milano OP ⭐ 18y
#216
logoyu imzanda kullanırmısın
M
Milano OP ⭐ 18y
#217
bnide alarmısınnn???

done.
H
Heaxy ⭐ 18y
#218
Bni atarmısın gruptan rica etsm
M
Milano OP ⭐ 18y
#219
done.
A
AnnaNova ⭐ 19y
#220
beni alırmısın gruba

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: