Icerige atla
Extraloob

Alttaki sana .... YTL versem ne yapardın?

· 229 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 11 / 12
Yanıtlar
O
ozy67 ⭐ 19y
#201
verdiğim parayı geri almaya geldim 😄

1000
N
Neqative-X ⭐ 18y
#202
Full Silk Alırdım 😄
331 YTL :p
K
Kobe ⭐ 19y
#203
aleme akardım
1.1
O
ozy67 ⭐ 19y
#204
yuuhh sana 1000 YtL verdım bu mu arttı yani..
331 miş Ph....

protesto edıyorum almıyorum kardesım paranı...:P

alttaki sana 50 YtL... gule gule kullan ....
M
Milano ⭐ 18y
#205
geneleve giderdim başka bi şi yapılmıo zaten ^^ 15000 YTL tepe tepe kullan ....
K
Kobe ⭐ 19y
#206
bilgisayar telefon
5050
O
ozy67 ⭐ 19y
#207
hooop ben bu parayı kaparım :D:D
veee... Laptop alırdım...
alttakii sana 2000
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#208
Allah Razı Olsun 😄

Sana 2 Bin $
O
ozy67 ⭐ 19y
#209
Dolar $ kabuL etmiyoz 😄
1500
S
Sniker ⭐ 19y
#210
Bişey yapılmaz bu parayla.Gold alırdım ^^
Alttaki sana 5bin ytl.
D
destiny ⭐ 18y
#211
Hmm ne yapsam ?

sex'e yatırıcağım desem yalan olur çünki ona para vermeyi seven biri değilimdir .

Silkroad desek tamamını yatırmam ..

PC alırım High- End o kadar gerisinide geçinirim 😊

Alttaki sana 100YTL ne yapardın ?
Q
Quattro ⭐ 19y
#212
Bensana 200 ytl vereyim sen topicgini düzelt şöyle milyon ytl yazda güzel hayaler kurayım ne olur 100 ytl ye 😄
Altdaki sen 100 milyon ytl ne yapardın...
M
mel1h___ ⭐ 19y
#213
hilary duff u ewe cagarırdım 😄
O
ozy67 ⭐ 19y
#214
oo sen hillary ile aska dalmısın sanırım bızım parayı arada kaynattın...olmaz ki bole..

hey ustteki kac ytL verıyon _?

altaki benden sana 500 YtL....
C
Cooki3 ⭐ 18y
#215
500 YTL'e kendime Pislick'den eşofman filan alırdım kalanı silk bot onlarlar harcarım 😊

alttaki 10000 YTL bende sana ;=)
M
Milano ⭐ 18y
#216
cara full sosun set dizerdim ^^
100000 YTL napardın alttaki 😄
M
mert5100 ⭐ 19y
#217
Pff ne yapçam uçak yapardım.. 😜
Alttaki sana 2 Y(e)T(a)L(e) veriyorum,ne yaparsın??
O
ozy67 ⭐ 19y
#218
Kabul gormuyo o para mıktarı maalesef.. bırz fazla yaz bak ıhtıyaclarım var 😄

aalttaki. sana para mara yok kardesim....!!!
S
Seppuku ⭐ 18y
#219
canın sağolsun
alttaki sana 100 milyar ne yaparsın
O
ozy67 ⭐ 19y
#220
araba alırım 😄 2 tane hemde.. 😄
jeep + 106
alttaki biraz para arttı... sana gonLumden 10,000 ,ytL koptu ....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: