Icerige atla
Extraloob

Alttaki sana .... YTL versem ne yapardın?

· 229 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 12 / 12
Yanıtlar
S
Seppuku ⭐ 18y
#221
hemen seni satın alırım hahahahah 😄
alttaki sana da bu adamdan 9.999 ytl kaldı o kadar a satın ladım onu ne yaparsan yap 😄 ozy67 sen cvp verme lütfen 😄
F
FaZ ⭐ 18y
#222
silk alırdım
R
Romeo. ⭐ 19y
#223
silk alırdım

bu olmamış 🙄
bir üsttekine cevap verelim 😜
Güzel bir Avrupa turu atardım.Alttaki benden sana 2000YTL.
S
Seppuku ⭐ 18y
#224
extraloob da mod lük alırdım 😄 kalanı ver yarışmaya gitsin 😄

alttaki hayır işi yapmak şartıyla sana 1 milyon dolar 150 milyarı senin napardın ?
R
Romeo. ⭐ 19y
#225
extraloob da mod lük alırdım 😄 kalanı ver yarışmaya gitsin 😄

alttaki hayır işi yapmak şartıyla sana 1 milyon dolar 150 milyarı senin napardın ?

abartma istersen ☕ yarısını ihtiyacı olanlara verirdim,gerisiyle gaiadaki tüm charları toplardım.server yeni açılmış gibi olurdu ve ben tabiki kral 😈
F
#226
Bana Kimse vermemis 😄 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: