Icerige atla
Extraloob

Yeni ekip'e basarilar..

· 114 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
F
#21
O lycan bilmem ne kurtadamlarla ilgili bi şey değil mi 😄 sims 2 pets'le beraber gelmişti de :r ilacı vardı lycantrophy-C diye 😄 sonra shakira'nın shewolf'unun sözlerinde de var 😄 "darling it is no joke,this is lycanthropy" falan 😄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#22
Hem daha adil hemde onune geleni mod. Yapmicaklar ..

Önüne geleni mod yapmıyorlardı zaten.Ama sen deneme mod ve mod arasındaki farkı anlayamıyorsan yapacak bir şey yok.

Siz okandansınız

Nabıza göre şerbet style
F
#23
Ünlü düşmesiii :p
D
ddnet ⭐ 16y
#24
şimdi yokmu extraloob gaia glavi 😄
K
KillerSpy1 ⭐ 19y
#25
O lycan bilmem ne kurtadamlarla ilgili bi şey değil mi 😄 sims 2 pets'le beraber gelmişti de :r ilacı vardı lycantrophy-C diye 😄 sonra shakira'nın shewolf'unun sözlerinde de var 😄 "darling it is no joke,this is lycanthropy" falan :D



🤝 😘
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#26
@Polgara hacim okan sana diyor bunlara ne derwen azdir,maviye'de ayni sekilde diyor herif
D
ddnet ⭐ 16y
#27
@Polgara hacim okan serefsizi sana diyor bunlara ne derwen azdir


tam olarak mevzuu nedir biri adam akıllı açıklayabilirmi..

site bakıma girdi diye biliyorudum ben 😄
arada yönetim değişmiş..nasıl oldu bu ne zaman oldu neden oldu... cicioe2

kamuoyu merak ediyor hacılar... sick1

edit: tamam tamam globali şimdi gördüm...

ancak yapılan işler pwller ne oalocak ? ödenen paralar v.s hani benim öyle bir sorunum yokta...olanlar açısından konuşuyorum..
Q
Quewrax ⭐ 17y
#28
@Polgara hacim okan serefsizi sana diyor bunlara ne derwen azdir

bak kime ne söyleniyorsa, söylenen kişi ister gereğini yapar ister unutur 🙄
bu seni hiç ama hiç ilgilendirmez..
bütün konularda ismin geçiyor ve bütün mesajlarında kötüleme,hakaret vb. şeyler var 🤝
Ve tartışmaya da neden oluyorsun 👍
Q
Quewrax ⭐ 17y
#29
@Polgara hacim okan serefsizi sana diyor bunlara ne derwen azdir


tam olarak mevzuu nedir biri adam akıllı açıklayabilirmi..

site bakıma girdi diye biliyorudum ben 😄
arada yönetim değişmiş..nasıl oldu bu ne zaman oldu neden oldu... cicioe2

kamuoyu merak ediyor hacılar... sick1


boşver bro kafanı yorma sen böyle şeylerle eski olaylar 😜
D
ddnet ⭐ 16y
#30
tamam tamam globali şimdi gördüm...

ancak yapılan işler pwller ne oalocak ? ödenen paralar v.s hani benim öyle bir sorunum yokta...olanlar açısından konuşuyorum..
N
#31
@Baris Chn
Konuşmana dikkat et kimse kimseye hakaret edemez burda. Heleki o şahsa kimse hakaret edemez!
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#32
Zaten extraloob caliyorsu sikinti yok ddnet..
Q
Quewrax ⭐ 17y
#33
Zaten extraloob caliyorsu sikinti yok ddnet..

senin beyin yaşın kaç soru:
biraz sus seni hiç birşey ilgilendirmez cicioe2
tartışma yaratmaktan başka bir işe yaramiyor musun soru:
U
Uprising ⭐ 19y
#34
Madem okan abi çalıyordu, soyuyordu, site bu kadar kötüydü o yüzden mi o kadar paraya yeni yönetim satın aldı siteyi, site hırsız sitesi olduğu için mi?Geçiniz bunları ya adam siteyi bu günlere getirdi zirvede bıraktı hala çamur atmaya çalışıyorsunuz.
D
ddnet ⭐ 16y
#35
Zaten extraloob caliyorsu sikinti yok ddnet..

senin beyin yaşın kaç soru:
biraz sus seni hiç birşey ilgilendirmez cicioe2
tartışma yaratmaktan başka bir işe yaramiyor musun soru:


ups...

banaysa bu ben meraktan soru sordum makara: kızmaya ne gerek var yahu

edit: tamam anladım..

okan abinin hiç hırsızlık yaptığını sanmıyorum..benim özelden attığım build sorularıma adam akıllı cevap veriridi..en azından diğer site yönetimlerinden daha ilgiliydi..
N
#36
@Leetnock
Şuan bir kişi şahsa hakaret ediyor, büyük ithamlarda bulunuyor ama hala adamda burda yazdıklarıda. Daha ne diyelimki.
Q
Quewrax ⭐ 17y
#37
Zaten extraloob caliyorsu sikinti yok ddnet..

senin beyin yaşın kaç soru:
biraz sus seni hiç birşey ilgilendirmez cicioe2
tartışma yaratmaktan başka bir işe yaramiyor musun soru:


ups...

banaysa bu ben meraktan soru sordum makara: kızmaya ne gerek var yahu

sana değil moruk hakaret eden şahısa 🙄
U
Uprising ⭐ 19y
#38
+ eklemek istiyorum, siteden, her ne yaşanmışsa, gönderilen veya ayrılan kişilerden o kadar kişi konuşmadığı halde diğer üyelerin niye bu kadar saçma yorum yaptıklarını anlamıyorum. daral:
Q
Quewrax ⭐ 17y
#39
@Leetnock
Şuan bir kişi şahsa hakaret ediyor, büyük ithamlarda bulunuyor ama hala adamda burda yazdıklarıda. Daha ne diyelimki.

+1907
P
Polgara ⭐ 17y
#40
@Polgara hacim okan serefsizi sana İt diyor bunlara ne derwen azdir,maviye'de ayni sekilde it diyor herif bildigim çoban koyunlarini guduyor

Kediyle kedi gibi köpekle köpek gibi oynamayı çok severim. Yanına yaklaşır havlar oynarım yeri gelirse. O seviye düşmek değil, ayak uydurmaktır.
Sitenin eski sahibine ayak uydurma gereği duymuyorum. Konuşma gereği de duymuyorum. Kimi konuşur, kiminin işi konuşur.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: