1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Gold Hack (Video Eklendi!!)

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. aziz871

    aziz871 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Ben Bişey Duydum Bu Goldları Bi proglarm Sayesinde Hack yapıp satılarmış :? Acep Dogrumu Hani Misal Gold satan siteler gibi :? Acep Dogrumu Hatta Ben bi Video Bulmuştum Video da adam proglamdan bişiler yapıyo sona İşte bi kaç şey daha yapıyo oyunda bi anda parası 300 m mi ne oluyo :? Video Linkini Koydum İzleyin
    Reklam gibin Olmasın :thumbsup:
    http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/474650a920c35f96c7be82b91e72001034f198ec735f2a4967fc79706d40b521fd32520ae53e7ac616695

    Not:Link Açılmıyor İse http://www.vtunnel.com a Girin Ordan Arama Yerine http://www.youtube.com yazın Sonra Begin Browsing Butonuna Basın Youtubeye giriceksiniz You Tubedede Video Arama Yerine Silkroad Gold Hack Yazın Search Deyin Açılan Sayfada (Sro Gold hack) Adlı Video'ya Girin !!
     
  2. HnTRue

    HnTRue rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    lol. zengin olurdu millet : ))
     
  3. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.308
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Yok öyle birşey :wink1:
     
  4. gokhan2413

    gokhan2413 rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öle bişey yok olursa anında oyunu bırakırım
     
  5. Sniker

    Sniker rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet aslında gold hack var, adamlar sırf serverler dolsun diye onbinlerce goldbot char açıp oyuna sokup kasıyor,bizde böylece hiçbirşey çakmıyoruz.
     
  6. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    xD Bu Devirde Böle Şeylere İnanmanızı Tavsite Etmem
     
  7. Truth

    Truth rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konoha Village :)
    Böyle bir olay yoktur.
     
  8. ozy67

    ozy67 rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    AnTaLyA
    DaLga mı Geciyosun :D
     
  9. aziz871

    aziz871 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yoq Beyler ben öyle duydum we Bu gold Satan sitelrin bazıları yapıyomuş bunu !! goldu alıyomuşsun sona gold yoq oluyomuş checkten sona :S ben öle duydum ama bilmem sizede linki werim kısa zmn içinde
     
  10. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.308
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Her check arasına sun'da kopyalasınlar? :curtain:
     
  11. Agilla

    Agilla rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Bir Program Varr Aslında Ama O Program Ram Daki Offset Kodlarını Kurcalayarak Yapılan Bir Özellik YAni Ne Satılır Ne Alınır Sadece Sende Gözükür Ve Programı Kapattıgın Anda Paralar Yok Olur Yada Bir Şey Almaya kalktıgında Paralar Gider. Yani Bi İşe Yaramaz Kısacası Hiç Ugrasma
     
  12. Granad4

    Granad4 rank8

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    401
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    gümüş imalat
  13. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    oladabilir olmayadabilir
    ps bence olması saçma
     
  14. aziz871

    aziz871 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben Öle Bişi War Demedim !! Öle DuyDum Dedim We Bi Linkte Gördüm !! Adam Bi programda Bişiler Yapıyo Sona Npclerde Bişiler Yapıyo Sona Bi anda Para 100m üzeri oluyo Ne kadar Oldugunu Görmedim ama Paranın Basamak Sayısı Artıyo We mor Yazıyla Yazıyo !! Yani Anlıycagınız 100m Üzeri Oluor !

    Şu Anda Linki Arıyorum Ama işte Bulamdım Hala Bulsam Koyucam BUraya!!
     
  15. cheng_xiao

    cheng_xiao rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    bunu bende duydum
    hemde gold satan bi sitenin admininden :D
    goldları dupe yaparak çoğaltıyolarmış yabancı adamlar
    (satılık bütün goldlar değil tabiki)
    o yüzden bazı sitelerde ucuzmuş
    bu goldlardan alıyormuş millet
    sonra checkten sonra bi bakıyolarmış gold yok, gold zaten yoksa itemlerde gitmiş ama başka hiçbirşeye dokunulmamış
    son zamanlarda herkez bilir insanların nasıl soyulduğunu:
    "goldumu itemimi almışlar, diğerlerini bırakmışlar,gdf yi bile bırakmışlar"
    bazı kafasında eksik olanlar "zamanları olmadığı için almamışlardır" diyolar
    ama nedeni buymuş
     
  16. aPolyannA

    aPolyannA rank8

    Kayıt:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pro Gamer
    Şehir:
    Güneşin battığı yerde
    Bence olabilir, Silkroad ilk çıktığında bi açık sayesinde direk LvL 60 ve 999m para oluyordu filan falan.Ama sanmıyorum bu zamanda olacağını...
     
  17. AmiP

    AmiP olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    ooo öyle bişey olsaydı yanmıştık oyununda zevki kalmazdı :thumbsup:
     
  18. Wind

    Wind rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    buralarda
    konu sro ise gerisi teferruattır. herşey olabilir arkadasımızın söylediği o kadarda saçma bişe değil ama genede inanmak istemediğim için inanmıyorum böyle birşey olduğuna
     
  19. aziz871

    aziz871 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    We Tabi Böyle Bi program Olabilir Diyelim Bunu Herkez Bilmezki Bi kere Yeyınlamazlar Hiç Bir Yerde !! Kendi Çıkarları için Benim Duyduguma Göre Bu Programlar Bazı Gold Satıcılarında Warmış !! Tabi Kimde Olup olmadıgını Bilmiyorum...
     
  20. aziz871

    aziz871 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Alın Size Link Koydum Oraya !!
    Eger Link Çalışmazsa Söyleyin !
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.