VIP EcSro "TitusPullo" Satılmıştır
Ciddi düşünüyorsan msn den atayım. Lakin çok önemli değil zaten skill falan. VIP server deli gibi farm yapabiliyosun xD
Ciddi düşünüyorsan msn den atayım. Lakin çok önemli değil zaten skill falan. VIP server deli gibi farm yapabiliyosun xD
Takas düşünmüyorum. 1. Mesaja not alıyorum takası düşünmediğimi...
İlgili kişiler eklendi. Örnek; Şu anki: Bilgisayar sorunları ve çözümleri Ek bölüm(istenilen): off topic
Şu anki bölümleriniz + yazarsanız harika olucak ^.^
done.
Sabit yapalım bu kadar emeğe değer.
@Resim 2 Maymundan 5dk önce doğmuş yaratık 😁
Benim spearın düşüktü düşüktü. Lakin sosun +7 Drub.reduce %99 😐 Gece pvplerimi bölmek zorunda kalırdım.
Evet Bir topic açılacak ve siz o topic altına yazacaksınız istediğiniz yeni nickinizi.
penny bana imza yap 😄 Pm ile ona ulaşabilirsin,sen başlığı açan Penny mi zannettin,başlıkta penny : imza yapıyorum diyemi yazıyor... ki kimseye imzada yapmıyorum,,gelen imza istekli msjlar okunmadan...
Ağızlarda baca dumanı gibi xD Maşallah iyi içip eğlenmişsiniz. Keşke 89633 üye aynı anda buluşabilsek ^.^
Ama hatun fena değil hee 😜
Forumda ki kaçıncı sun bu yaf. Piskolojim bozulacak. Bi bize düşmüyor zaten bu lanet şey.
En güzel MANKEN'i seçiyoruz diye okudum koştum daldım topice bende...Hayal kırıklığı... 😐
Kasmada problem çıkartabiliyor. Şehre erken dönmene sebeb olabilirsin.^^
BJK Fun Club başkanlık seçimleri yapıldı... @BaTTeRST Kazanmıştır. Yeni başkanımızın koltuğa oturmasını rica ediyorum.
Bakteriler yolda yürürken mi dikkatlerini çekti. Yoksa oturup bateri mi aradılar. Veya başka bir araştırma yaparken tesadüfen mi buldular. Kafa karıştıran sorular 😜
O kadarda kötü bir durum olmadığıın düşünüyorum. Eski spearımda böyle idi çokda problem değil. hiç problem değil fazla bi zararı yok ^^ bazı kişiler bunu repair invalidle karıştırıyor... bunun repair...
Speardan yana o t-bot simgesi dikkatimi çekti. Özlemişim keratayı. Az kullanmadım zamanında ^.^
O kadarda kötü bir durum olmadığıın düşünüyorum. Eski spearımda böyle idi çokda problem değil.