Saturn AkaN_TurkeR Returns.(Saturn'e Geri döndü)
Hehehe 😜 O zaman olur işte ^.-
Hehehe 😜 O zaman olur işte ^.-
Neyse beyler size keyifli geceler geçirmeniz dileyisi ile hoşçakalın diyorum. 3 gündür olduğu gibi bu gecede erkenciyim ^.^
akan türkeri sizden daha iyi biliyorum 😊 yine tarışma çıkmasın diye söylemiycem onun hakkında birşeyler.. efsane geri döndü jet fadıl 😄 Bak cciim , ilk imzana avatarına baak sonra zırlaaaa.... Hadi...
Beyler bu " Kayra " sınırları zorluyor gerçekten. Extra magic falan yapıyorum size yardımcı oluyorum ayağına yatıyor zannımca. Herkeze karşı bi ukalalık, agrasiflik , sinir bozucu davranışl...
70 lwlde 90 indirebilecek misin 😐
downhang-small red scropion-red scorpion En uygun yer burası.
Hadi kayra git yat zıbar.
şarap
mecburen intihar ederim. ya da uğraşır mitoz/mayoz bölünme gerçekleştiririm. Çok birşey istemiyoruz dimi atp cim. 1 Tanecik hatun kalsa yeter bize 😜 🍺
Arkadaş genel bir deyim kullandı.
Sen itanımadığım için imzanıda görmedim. ^.^
Bu nasıl bir fun clubdur.Devasa bir boyut almış.
Fun club kuracaksın BAN
asdf
Naz yapıyorlar yaf 😜
Yorum yaptığı kişiye benziyen userımız.
%70
PTT şubesinde mevcuttur. Genelde ptt şubesinde sıraların olduğu yerde bir masa olur. Onun üzerinde bi tomar var. ^.^
Merhabalar herkeze.
Hacım millet duysunda. Sonra serverda global modum global modum demesinler yeni sahibine. Yoksa bende tutmuyacam başlığa.