hehehe Böle Şaka Olmaz Olsun :)
Yuhannas. Bu kadar olmaz ya. Eşşek şakası sözcüğü hiç birşey değil bunun yanında.
Yuhannas. Bu kadar olmaz ya. Eşşek şakası sözcüğü hiç birşey değil bunun yanında.
Şaka gibi ya. Böyle SSleri gördükçe oyundan soğuyorum o.O
Terristler bulmayacakda kimler bulacak. Arkadalarında ne güçler var bunların. Ellerinde ki silahların markaları şu ülkelere ait; Amerika, Almanya , Rusya... Açık ve net.
Tester o tester ^.^
Yeter artık ya bıktım vallahi.
aferin , o sp ile anca düşük levellerin efsanesi olursun.madem konu açtın eleştiriye açık olmalısn. Akan Turker'in adı yeter. Sen bilmiyosun daha,yakında öğreneceksin kesinlikle 😈 😆 Spartan1233 enn...
Jigy benzeri üyemiz. Asla onun kadar olamazda bi benzerlik var hani ^.^
Tabiki linux 4ever Küresel baskıdan sonra 2. olarak XP diyorum.
Bildiriden çok bu başlığı kullanmanız daha verimli olur ^.^
Bilmem bak tütüs amca post kasmak için yazar ha 😈 😁 G.modlara hesap silme yetkisi verilecek mi 😎 😆 😁 😈 ☕
Tmmdır dro.'cum sen hazırla birşey yazan olmaz. Zaten kilitlersin. Ona rağmen tut ki yazdılar. Adminlerden birine söyler sildiririz ^.^
Merak etme birşey olmaz. Fun çok fazla elektrik harcamız. P.s 'inde fena değil.
Radeon HD 4870 adını duyunca bakıyorumda hemen damlıyosun topice 😜
viewtopic.php?f=245&t=72201&p=878686#p878686 Konu gereksiz ve yanlış yerde... done
+12'de kaltı benim gözüm 😱
Taşındı ->
Hayırlı olsun illaki gerekli bir sebebi vardır bırakmanın.Ecsro çok kişi zevkli girmesi zor-V-Ecsro az kişi pek zevk almasanda oyuna girmesi kolay..Aaaa en iyi ecsro işte 😄 Tad alamadım ya. Beklediğ...
sanırım yanlış yazdınız 20k 35 deil dimi? 200k 35 Bir yanlışlk yok gibi 😎 . 200k 35 YTL
sanırım yanlış yazdınız 20k 35 deil dimi? 200k 35 Bir yanlışlk yok gibi 😎 . 200k 35 YTL
sanırım yanlış yazdınız 20k 35 deil dimi? 200k 35 Bir yanlışlk yok gibi 😎 . 200k 35 YTL