ZSZC Retro Muhabbet Alanı
gameaktif'e yatır onlar açıldığı an satıcaklarmış
gameaktif'e yatır onlar açıldığı an satıcaklarmış
20 yatırsan 110 ohh yatır gitsin 😆
ahh ahh sen şanslısın bro yatır 20tl gitsin bizde o şans yok daral: 😆
üyelikler açılmadı brom 😜
abicim ben hemen başlayamazsam ölürüm ya offfffff 20tl pls 😆
ilk başta Ben WolKe herkeze iyi forumlar bu yenı Accontumdur Bu yeni server da yapacagımız olay ne olacak ben size acılmadan söylim KARDEŞLİK birbirine kenetlenmiş oyuncular yeni gelenler veya içizde...
yok bro hem kendine çalışıyor indirdi paraları indirdi paraları uğramıyor buralara 😆
brom zaten 4tane var 😆
Tl lazım olduğu için ondan yani 😆
abicim öyle pozlar veriyorlarki töbe töbe makara:
teşekkür ettik 😘
Kuzenimle ben 😊 amanen minik minik ayakları yeter 🙏 ❤️ 😘
Ty 😘
fiyatlar 10tl ye cıkınca görürüm sizi 😆
geliyor 80 cap
tebrikler
x3
asdf
nick muhtemelen Guathema build %99 full str bow
vay anasını oranın kadınları bile güzel 😜