Derbi Öncesi Büyük İddaa :P
yazışa bak 3-1 allah mı yazdırdı ne ev sahibi 3 gol deplasman 1 makara: makara:
yazışa bak 3-1 allah mı yazdırdı ne ev sahibi 3 gol deplasman 1 makara: makara:
1-0
maç bitsinde sergi açacağım EmmaW'nin imzaya hangisi yakışır diye makara: makara: makara:
onların terbiyesizliği bro ben içten yenmelerini istiyordum şahsen neyse ver bakalım birşeyler ^^
imzan için resim seçeyim ben 😆
asdf
😆 ilk defa charımı bu kadar kasmak istedim 😜
merhabalar ^^ tahminen benim gibi herkez maç izliyordu büyük bir zevkle izledim maçı helal olsun yenmesinide bildiler zaten maçta üstündüler ama ben o zevkle o istekle bjk'nin yenmesini isterken son d...
yanındaki pete diyor he global'de makara: makara: Hayırlı olsun
up
bütün maçlar 22.05'te başladı kalan işte bakalım da tutmaz ya işler kötü gidiyor.
asdf
off haydi kartalım makara: makara: makara:
Ya okan abi bide bazen bi topice giriyorum mesela normal açılmıyoda sayfa sadece yazılar ve resmiler kod şeklinde göüzükyo F5 yapınca düzeliyo ama neden böyle bi sorun var acaba 🤔 google ch kullanma...
BROMMAPOJKAR - TRELLEBORG Üst tuttu 😈 senin sinerjinle kanka Ps: aadam benim için ntv spor açıyor evde ya makara: makara:
atletico oynamayan stayla <3 üst oynarken kupondan çıkartan stayla <3 cool2: 😁 😁
bu aşkam beşiktaşlıyız 😆
asdf
ilk maçımız da 3 gol oldu hadi bakalım 😎
😆 makara: