" Bu " Sana Neyi Hatırlatıyor ?
evde 2tane 😜 Atatürk
evde 2tane 😜 Atatürk
arkadaşım olduğu halde benden uzaklaşananlar kervanına katıldı .
öylesine ban
bakkalcı
2565
Oyunda acaip lag var off
Tebrikler.
Mazııın ne ?
asdf
açıkmış 😆 lag sizdede varmı
imzası çok hoş
server bende kapalı
Ona bi lafımız yok kaptan 😆 CcC Sabri Reiz CcC 😆 makara:
15 sene sende git emek ver orda sulukları falan topla her maç yine ağlarlar arkandan 15 sene dilekolay 😜
geçmişler olsun 🙄
Sertaç abi guti'yi izledim harbi büyüttüğünüz kadar yok one öyle girl guti ahahaha 😆
yazışa bak 3-1 allah mı yazdırdı ne ev sahibi 3 gol deplasman 1 makara: makara: 3 yaparız gibime geliyor bjk büyük defansif açıklara sahip aykut kovulmamak için bu maçı alacak keşke kaybetsekte gönde...
Stoch çöp zaten makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: Spoiler makara: makara: makara: makara: makara: makara:
hacı onu ancak Yenerse yenilirse yaparım ama bu şimdilik iyi onuda başkası yapsın banane 😆
Hi All ^^ Son dakika olaylarından haberim yok direkt maç biter bitmez pc 'ye koştum .. Adamlar maçın başından sonuna kadar resmen 9-0-1 oynadılar yaa .. Ama son dk golu şahane oldu nese: summer1: PS ...