Guild 2 Venice..
Baba oyun 2008 yapımı.. 2 gündür biraz takıldım oyun inanılmaz birşey.. Strateji ama stratejinin çok üzerinde. Ortaçağ avrupasındasın. Oyuna orta gelir sınıfında başlıyosun.. 4 seçeneğin var yapılandı...
Fenerbahce , Kim Kardashian
Baba oyun 2008 yapımı.. 2 gündür biraz takıldım oyun inanılmaz birşey.. Strateji ama stratejinin çok üzerinde. Ortaçağ avrupasındasın. Oyuna orta gelir sınıfında başlıyosun.. 4 seçeneğin var yapılandı...
Yakıştı renkleriniz tebrik ederim 3 ünüzüde 😉
Takvimin oluru varda yollarsın hepimize asarız odalarımıza güzel bi anı olur.. El ilanı olayı şakaydı dimi 😜
Takvimin oluru varda yollarsın hepimize asarız odalarımıza güzel bi anı olur.. El ilanı olayı şakaydı dimi 😜
asdf
Sana ne oluyo ^^ yarım saatlik globsun sen taze gelinsiniz siz 3 nüz 😄
asdf
Zer sen 2 70 lik yap. titoda damladı 4 ledik olayı 😜
Şu panelde bu topicin olduğunu daha şimdi farkediyorum..
100 lük koy 3 kişi damliyoruz ^^ O yumurtalarıda kaldır ordan şartellerim atıyor bak 😄
Br şu feedback olayı diyorum nasıl olur sence 😜
Br şu feedback olayı diyorum nasıl olur sence 😜
asdf
Zer ağır misafirlerin var.. 2 Kişilik bi menü yap bakalım.. Babayla damlıyoruz birazdan
Bu rengin daha çok yakıştı sana ^^ Kutlayalım bakalım donat etrafı 😜
olumsuz
olumsuz
olumsuz
Dh ye tek kişi DALMAYIN.. akıncı sistemi kullanın biri oyalarken diğerleri farkedilmeyecek başlıklarda geçirsinler görseli.. bu iş ekip işidir 10 saniye sonra editlenecek topicin bize hiç bir yararı o...
Maç bitmiş bulunmakta ^^ Beşiktaş : 1 FENERBAHCE : 2