Kim EN Aktif Mod olduğunu idda edebilir?
Evet evet hem BR yi alalım hemde feedback olayına girelim .. Günde 30 paylaşım isterim BR ona göre 😈 29 olsun batman gibi çökerim gecelerine 😜
Fenerbahce , Kim Kardashian
Evet evet hem BR yi alalım hemde feedback olayına girelim .. Günde 30 paylaşım isterim BR ona göre 😈 29 olsun batman gibi çökerim gecelerine 😜
asdf
Oy Oy Oy ilk gündende indirimi kaptınız hadi bakalım ^^
Ne o bana rakip rütbe mi geliyor 😜 😈 Bu arada her zaman böyle hareketleri desteklemişimdir. Tabii hacım eğer biri çok çalışıyorsa özel ödülle mukafatlandırılmalı.. Tatlı bir rekabet başlatır böyle o...
Meyvesini aldık 😎
😄
Dizi fragmanını asla izlemem. Büyüsü kaçar düşüncesindeyim heleki bu dizi vadi olunca 😈
domuzlardan uzak durun yeterli 😜
😊
Başbakan çıkar bizi teğet geçer der konuyu kapatır 😜
Bu isimle zor 😊 Öncelikle türkiyede wolframalphayi kimse ezberleyemez 😜
😈 Bende eskiden karıştırıyodum sizi 😜
😈 Bende eskiden karıştırıyodum sizi 😜
Baba kale savaşınada giriyormu kendi 😄 Özellikler muhtesem , artık ofiste okulda char dc yemişmidir gibi dert tasa kalmayacak.. Muhtesem çalışma. emeği geçenleri kutluyorum
Hepsi var baba.. lvl de kasıyorsun.. ama görev sistemi yok. zaten yaptığın herşeyden exp alıyosun karakterin özelliklerini geliştiriyosun. Şu an ben 6 lvl deyim lvl sınırını bilmiyorum.. Senatoya gird...
Ben yaşadığım kazaların %5 ini burada paylaşsam arabaya binmeye korkarsınız ^^
Bu hatunun göğüslerde pert ^^ Nick çok şirin olmuş 😉
asdf
Alt yapısı kalitesiz olan bi TTnet varken bunların görülmesi çok normal.. Site şu an bendede gayet hızlı 1 Mpbs ile.
Pfff. Servetin yaptığıda iş 😜 - Resim Silinmiş.