Ewet beyle ciddi bi sorun C9 Error dior sürekli
2000 de yine iyiydi ben adslden önce dial up gunlerimi hatırlarım. ICQ günleri ne güzeldi ya 😄 Bağlanasıya kadar yemek yerdim kahve içerdim anca bağlanırdı. Zaten o modem sesine ayrı bir ayar olurdum...