- Resim Silinmiş.Böyle Hata veriyor ve tekrar denemiyor sorun neyder kaynaklanıyor
Autologın hatası
· 9 Replies · 1.4K views 0 reading
9 Replies
orda sorunney bilmiyorum ama giriş için hiçbir bilgi dogru yada bilinen yok diyor :S
bir kere kendin login ol ondan sonra kendisi halleder.
bir kere kendin login ol ondan sonra kendisi halleder.
O hatayı bende alıyorum.
Login olduktan sonraki verdiği dc de bot relogin olmaya çalışırken veriyor o hatayı.
Bunu bottan değilde manuel olarak botcfg.ini dosyasından değiştirirseniz probleminiz çözülür..
[safecon]
relogin=1
multiclient=1
autocaptcha=1
autocaptcha_scroll=0
autocaptcha_try3rd=0
autocaptcha_relog=1
autocaptcha_delay=0
autocaptcha_restarttime=0
autocaptcha_hide=1
autoselect=1
autoselect_startbot=1
loginchar=char ismi
mac1=1
mac2=4
ayarlarınızın bu sekilde olduğundan emin olun.
[safecon]
relogin=1
multiclient=1
autocaptcha=1
autocaptcha_scroll=0
autocaptcha_try3rd=0
autocaptcha_relog=1
autocaptcha_delay=0
autocaptcha_restarttime=0
autocaptcha_hide=1
autoselect=1
autoselect_startbot=1
loginchar=char ismi
mac1=1
mac2=4
ayarlarınızın bu sekilde olduğundan emin olun.
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Bunu bottan değilde manuel olarak botcfg.ini dosyasından değiştirirseniz probleminiz çözülür..
[safecon]
relogin=1
multiclient=1
autocaptcha=1
autocaptcha_scroll=0
autocaptcha_try3rd=0
autocaptcha_relog=1
autocaptcha_delay=0
autocaptcha_restarttime=0
autocaptcha_hide=1
autoselect=1
autoselect_startbot=1
loginchar=char ismi
mac1=1
mac2=4
ayarlarınızın bu sekilde olduğundan emin olun.
+1
bir deneyeyim
Olmuyor yav
Düzeldi char ismi yerine nıck yazıyormuşum
Log in to write a reply.
Log In