Icerige atla
Extraloob

Autologın hatası

· 9 Replies · 1.4K views
C
combomax OP ⭐ 18y
#1
- Resim Silinmiş.Böyle Hata veriyor ve tekrar denemiyor sorun neyder kaynaklanıyor
9 Replies
E
eLempTRa ⭐ 18y
#2
orda sorunney bilmiyorum ama giriş için hiçbir bilgi dogru yada bilinen yok diyor :S
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
bir kere kendin login ol ondan sonra kendisi halleder.
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#4
bir kere kendin login ol ondan sonra kendisi halleder.

O hatayı bende alıyorum.
Login olduktan sonraki verdiği dc de bot relogin olmaya çalışırken veriyor o hatayı.
P
Prada ⭐ 19y
#5
Bunu bottan değilde manuel olarak botcfg.ini dosyasından değiştirirseniz probleminiz çözülür..



[safecon]
relogin=1
multiclient=1
autocaptcha=1
autocaptcha_scroll=0
autocaptcha_try3rd=0
autocaptcha_relog=1
autocaptcha_delay=0
autocaptcha_restarttime=0
autocaptcha_hide=1
autoselect=1
autoselect_startbot=1
loginchar=char ismi
mac1=1
mac2=4

ayarlarınızın bu sekilde olduğundan emin olun.
I
#6
Bunu bottan değilde manuel olarak botcfg.ini dosyasından değiştirirseniz probleminiz çözülür..



[safecon]
relogin=1
multiclient=1
autocaptcha=1
autocaptcha_scroll=0
autocaptcha_try3rd=0
autocaptcha_relog=1
autocaptcha_delay=0
autocaptcha_restarttime=0
autocaptcha_hide=1
autoselect=1
autoselect_startbot=1
loginchar=char ismi
mac1=1
mac2=4

ayarlarınızın bu sekilde olduğundan emin olun.


+1
T
TheCombo ⭐ 19y
#7
bir deneyeyim
T
TheCombo ⭐ 19y
#8
Olmuyor yav
T
TheCombo ⭐ 19y
#9
Düzeldi char ismi yerine nıck yazıyormuşum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: