Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
Açılmıştır...
Fenerbahce , Kim Kardashian
Açılmıştır...
Bro bu tarz olaylara heveslenmen sevindirici. Fakat siteyede hakim olman lazım artık globsun. Elimizde dünyanın konuştuğu görev rehberi var sen farkında değilsin wahhhh aç gözlerini biraz
Sabırsızlıkla bekliyoruz. 🙏 🙏
Çok cici bi yazı olmuş..
asdf
asdf
Ne değişecekti 6 kasımı özledin galiba.. 😎 Fb taraftarları da Türkiye kupasını çoook özledi,özlemeye devam edicek. Iste bir 6S li örneği daha. Türkiye kupası ile Fenerbahçe arasındaki bağ seni niye ...
6S li Cihanno 😆
Ne değişecekti 6 kasımı özledin galiba..
Heryer SARI Heryer LACIVERT dünyada EXL de böyle daha güzel 😎
maç bitmeden nasıl gidiyolar ama statdı terkediyolar ahahahhaha koptum orda 😜
😎
Ahaha baba direk misyoner olarak gidelim biz oraya 😆 Vakt-i zamanında filipino bi hatunum vardı çekik gözlü çok tatlı bişeydi.. yıllara yenik düştü aşkımız 😜
Ben fark bile bekliyorum Fenerden..
Hatun resmen soygun yapmış ya. Adam ne var ne yok koymul ortaya 😜
Senin up down gününde San Fermin Festivali gibi bro.. Boğanın boynuzu kimlere saplanacak merakla bekliyorum 😎
Dur onun resmide var hoş bir latin.
Herif sapık çıktı 😜
böyle bi topic açıp altına tartışmayalım yazmak ultrakomik bir olay 😆
öss'de başarılar dilerim canımcım mucX ❤️