Cim Bom'un yeni stoperi Zaccardo
Kulup zaten borç batağında. İzledikleri yol Battı Balık Yan gider olayından başka bişey değil. 5 sene sonra yine taraftardan sms ile para toplamaya başlarlar gidişat çok kötü
Fenerbahce , Kim Kardashian
Kulup zaten borç batağında. İzledikleri yol Battı Balık Yan gider olayından başka bişey değil. 5 sene sonra yine taraftardan sms ile para toplamaya başlarlar gidişat çok kötü
Daha önce tartışıldı saçma sapan yerlere geldi. bu defa aynı şeye izin vermem kelime seçerken düşünün. Kırıcı olanı uzaklaştırırım..
Aç biraz furkan
yok baba ne fake i. adamın roportajı bile var boy boy yayınlamış gazeteler 😜 Bknz Mor Formayla daha bir Aslan olacaklar ´´Çok ama çok beğendim.Mor en sevdiğim renktir‚yüzyıllardan beri asaletin rengi...
Senden mi öğrenicez terbiyeyi seviyeyi. bişey çirkinse çirkindir güzelse güzeldir. bu adamında çirkin sıfatsız bir adam olduğu gerçeğini Allahın yaratması değiştirmez yani. Bülent ersoyuda Allah yarat...
Tamamdir yılın forması belli oldu ahahaahahahaha 😆 Nasılda yakışmış cemile 😜
Yatıralım hemen masaya bu olayı. Ilanımızı verelim alemlere.. Yeni barmeni tanısın tekkedekiler ^^
Konuşmakla olmuyor cihanno. O zaman gidersin bu lisenin olup olmadığını araştırırsın logosuna bakarsın aksini ispat edersen gelir yalanlarsın..
sıfatsıza sıfatsız demek kıskanmak mı oluyor? biraz mantık ile yorumu birleştirerek düşüncelerinizi belirtin
😆 bedava mı çalıştıracaklarmış
O herifimi kıskanıcam? Şakamısın cicim sen
lieutenant
Demek ki neymiş. Önce emniyet sonra hareket. İşerken nereye işediğinize dikkat edin
O saçlarından zehirlenmiştir Ahahaha. Sıfatsız herif olmayan saçını uzatıp at kuyruğu yapıyolar.. Tam lale
Owww ayak üstü iş mi konuşuyosun baba 😜
Çok bile yaşadı. Ben çocukken okulu ziyarete gelmişti o elini öperken içim kalkmıştı. Ustunden 15-20 yıl gecti hala yaşıyor
Extranın son aldığı yatakta çok hoş ne hatun atılacak o yatağa 😈
Adam satmaz 3 e 5 e oturtur kulubude maksat takım zengin görünsün
Fiyat biçecek takım chelsea sahibi Roman Abramoviç. Ya bu adamların paraya ihtiyacı mı var
Hadi bakalım bu gece ben açayım 😎 hi guys