Google'da naptık ?
Bu iş adamına göremi anlamadım ki mk ben ya. Bende 2.ci sayfanın 3.cu sırasındayız 😆 Herkeste farklı mı cıkıyo bu
Fenerbahce , Kim Kardashian
Bu iş adamına göremi anlamadım ki mk ben ya. Bende 2.ci sayfanın 3.cu sırasındayız 😆 Herkeste farklı mı cıkıyo bu
kk
Harbiden baba bu dediği yer direk satış siteleri
şifre istiyor
Mk dunya kucuk herif kalksın topraaaan çıksın 😆 Baba bu arada bi laf vardır toprak toprağı gurbette fifiler diye dikkat et 😜
Bu işler devir daimdir bi kaç sene sonrada bu jenerasyon bizleri özlemeye başlar vs. Kazanan sadece exl olur çünkü çığ gibi büyüyoruz özelemlerimizde anılarımızda bu aileyle birlikte büyüyecek 😎
Hakem dövdü daha ne yapsın adam ! Yok artık 😄
mk sektor oyle bi hale geldiki herifler simdiden 2012 yi bile kapiyolar hemen . Hızlıda olunmuyor 😆
Fantastic bi isim istiyosan. http://www.20worldcup10.com alinmamis duruyor 😜 digerlerini bizden once dusunmuslerdir hacim
Sonuc olarak ne yapmak lazım hacım. Bu kadar blog etiket vs olaylarına giriyoruz yine bir siqin olduğu yok. Varmı plan proje
cipsi rengi ne hacim memleket nere senin almancimisin ? 😜
Anlamiyorum bu isi. 6S ne kadar iyiyse Fener o kadar iyi bknz 4de 4 ikiside avrupa liginde geriye ne kaliyo 1 gol averaj farkimi 😆
Cidden sizin neden yok? Yok hacım bu böyle olmayacak sizin sendikalaşmanız lazım 😜
O 6S gecen sene küme düşen kocaeliden 5 yemedi mi sami yende güldürmeyin adamı 😆 Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..
alemsiniz ya 😊
O zaman ona özel topic bu. Yazsın tospa. P.S : topicte yetki alip banlıyo havasını yapiyorda adamın üst siyah alt dmod 😆
Dmod yapılmış bırakın hevesini alsın yönetim havasını koklasın alışsın çocuk.
globluğa ulaşmış birini dmod başvuru formlarında görünce üzülüyorum. Alın size Forum Etiği Cilt 4 den kareler.. Canlı anlatım şekil üzerinde. Insan yerinin kıymetini , değerini bilmeli. Bunun gibi kaç...
6S klasiği 😜
eminmisin?