Turkcell Süper Lig'de 5. Hafta Galatasaray-Beşiktaş derbisi 12 Eylül Cumartesi günü saat 21.00'da Ali Sami Yen Stadı'nda oynanacak.
Sizce bu zorlu musabakadan kim galip çıkar?
Her iki takımada başarılar. İyi olan kazansın. 👍
GS-BJK Derbisini kim kazanır?
· 13 Replies · 1.5K views 0 reading
13 Replies
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Kardeş böyle anket olurmu 😜 Tabiki Galatasaray ;)
Bjk
Bu maçı Ali samiyende almak bizim için büyük zevk olacaktır. 🍿 🍺
H
Heisenberg
⭐ 19y
Beşiktaş önce anadolu takımlarını yensin sonra gelsin 😎
<<GS FTW>>
<<GS FTW>>
Galatasaraya iddaada 3kupon yapıcam ;
1) 7+ gol
2) Üst
3) Handikaplı Galatasaray
😆
1) 7+ gol
2) Üst
3) Handikaplı Galatasaray
😆
4-1 Galatasaray alir.
beşiktaşın kopma noktası olacak galatasaray tabikiii ^^
Beşiktaş önce anadolu takımlarını yensin sonra gelsin 😎
<<GS FTW>>
Mantıksızca konuşuyorsun gs sanki her ligi nağmalup bitiriyor, hiç anadolu kluplerine yenilmiyor. 🙄
Siz bütün anadolu takımlarını yeniyorsunuz değilmi?
Top yuvarlaktır. Yeri gelir anadolu kluplerine yenilirsin yeri gelir çift kupayı alırsın. 😉
O 6S gecen sene küme düşen kocaeliden 5 yemedi mi sami yende güldürmeyin adamı 😆
Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..
Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..
I
IronyOfFate
⭐ 17y
O 6S gecen sene küme düşen kocaeliden 5 yemedi mi sami yende güldürmeyin adamı 😆
Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..
Gs yeneceğini bilipde maç üst biter yorumunu yapıyorsun ya pes 😆
O
Old School
⭐ 19y
Beraberlik iyidir 😈
S
SLauGHTeR'
⭐ 18y
GS ezerrr 😆
Log in to write a reply.
Log In