Icerige atla
Extraloob

GS-BJK Derbisini kim kazanır?

· 13 Replies · 1.5K views
R
Redline OP ⭐ 19y
#1
Turkcell Süper Lig'de 5. Hafta Galatasaray-Beşiktaş derbisi 12 Eylül Cumartesi günü saat 21.00'da Ali Sami Yen Stadı'nda oynanacak.

Sizce bu zorlu musabakadan kim galip çıkar?

Her iki takımada başarılar. İyi olan kazansın. 👍
13 Replies
I
#2
Kardeş böyle anket olurmu 😜 Tabiki Galatasaray ;)
D
destiny ⭐ 18y
#3
Bjk
R
Redline OP ⭐ 19y
#4
Bu maçı Ali samiyende almak bizim için büyük zevk olacaktır. 🍿 🍺
H
Heisenberg ⭐ 19y
#5
Beşiktaş önce anadolu takımlarını yensin sonra gelsin 😎

<<GS FTW>>
A
Avenger ⭐ 18y
#6
Galatasaraya iddaada 3kupon yapıcam ;
1) 7+ gol
2) Üst
3) Handikaplı Galatasaray

😆
Y
yeonyang ⭐ 19y
#7
4-1 Galatasaray alir.
K
Kobe ⭐ 19y
#8
beşiktaşın kopma noktası olacak galatasaray tabikiii ^^
R
Redline OP ⭐ 19y
#9
Beşiktaş önce anadolu takımlarını yensin sonra gelsin 😎

<<GS FTW>>


Mantıksızca konuşuyorsun gs sanki her ligi nağmalup bitiriyor, hiç anadolu kluplerine yenilmiyor. 🙄

Siz bütün anadolu takımlarını yeniyorsunuz değilmi?

Top yuvarlaktır. Yeri gelir anadolu kluplerine yenilirsin yeri gelir çift kupayı alırsın. 😉
P
Prada ⭐ 19y
#10
O 6S gecen sene küme düşen kocaeliden 5 yemedi mi sami yende güldürmeyin adamı 😆


Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..
I
#11
O 6S gecen sene küme düşen kocaeliden 5 yemedi mi sami yende güldürmeyin adamı 😆


Bu maç üst olur o kesin ama beraberlikte cıkabilir bu maçtan..

Gs yeneceğini bilipde maç üst biter yorumunu yapıyorsun ya pes 😆
O
Old School ⭐ 19y
#12
Beraberlik iyidir 😈
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#13
GS ezerrr 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: