RollBack
CharLarım çalındı 106lv charm+ ezik charlımdaki paralar ÇALINDI DAHA İYİ SEBEP OLABLRMİ?
CharLarım çalındı 106lv charm+ ezik charlımdaki paralar ÇALINDI DAHA İYİ SEBEP OLABLRMİ?
çalınan charlar ne olucak şimdi? şuan çaldırdıgm charı geri alabirmiym peki?
roolback olmasını istemeyen arkadaşlar sebeplerini sölermisnz nedn rb olmasını istemiorsunz?
joymax 2 haftadır uyarıyor mail koruma yapın diye diyen arkadaşlar bana birisi bu konunun linkini versin öyleyse.
başta bn olmak üzere bırakıcam oyunu.
sadece türkiyeden değil oyunda yabancı kullanıcılarında charları çalındı.
106lv charım çalındı bu sabah ezik charımdan 1B çalındı mağdurum ulenn. :))
İnşallah RoLLBacK olurr. AMİN ^^
arkadaşlar şuan oyuna girebilen warmı? Ve rool back olursa Biz en son kullandığımız ıd pw ile mi gireceğiz?
Rool back olmaz diyenler galiba oyuna yeni başlayanlar.hatırlarsanz daha öncede rool bakc oldu.Gold vb aldıkları boşa gtti umarım rool back olur çok char çalındı bu sabah bnm charda dahil.
arkadaşlar bnimde clınan charım wardı nasıl alıcam ? yardım edebilcek warsa msj lütFen
Teşekkurler Kardeş