RollBack
beyler ben charımın msn sini değiştirmek istiorm ama oraya grdiimde hep karşıma silk yükleme yeri geliyor sizdede oluormu?
beyler ben charımın msn sini değiştirmek istiorm ama oraya grdiimde hep karşıma silk yükleme yeri geliyor sizdede oluormu?
Bize inanmıyordunuz size en iyi cevabı joymax verdi 😜
olan 1B ye oldu ama charı kurtardm ^^
RollBack yokmu?
bende version hatası gelior.
oyuna normalce girebilen warmı?
ROLLBACK OLDU GALİBA OYUNA GRMİOR VERSİON YÜZÜNDEN GERİ ALINMASI GEREK GALİBA
Serverler kapandı RollBackın Kralı Geliyoooo Geliyo Geliyooooooo 😊
Şimdi Ben mail koruma yapaymmı? Eğer RollBack filan olursa Bi sorun olrmu?
CHarı çalınan arklar bnm bütün charlarmn pw değiştirlmişti ama PW FORGET Ten Kurtarn eski e-postayı yazarak. AMa sabırlı Olun Bekleyin site çok yavaş işleyecektir.
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHARI KURTARDMMM EN SONUNDAAAAAAAAA
Oyunu sadece Türkler oynamıor farkındaysanz?
joymaxın 1 haftadır uyarması kmseyi ilgilendrmez ya tatilde olan olsa? o zmn ne olucak? ya interneti bozuk olan warsa?
Bnm anlamadığım şimdi bizim çalınan charlar kmde?
RollBack olucakmı bilen warmı acaba??
aynen madem rb fln yok neden giremiyorz oyuna?
inş. 😄
İnş haksız çıkarsnz 😊 of offfffff ^^
ewt joymax açıldı.
sadece bnm charım çalınsa bşey demiyicem ama o kadar kişinin charı çalındı yazık günah. bu arada joymaxa grebln warmı?