>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
İlginç bir avatarı var. 💃 😆
İlginç bir avatarı var. 💃 😆
@Temelreis Görev yönetisi>>işlemler>>sro_client.exe>>işlemi sonlandır>>Tamam
@Temelreis Görev yönetisi>>işlemler>>sro_client.exe>>işlemi sonlandır>>Tamam
Cs biliyormuş gibi takılıyor 😜 😆 King of lamer.^^ 😆 😜
İmzası güzelmiş.^^ 🍿
Her zaman bekleriz maça.^^
Çevir. ☕
Fire-Cold-Bowman.Full STR, Garment. 😎
Oynamakta ustasınız o zmaan oyunun veya sXe'nin verdiği tüm hataların çözümlerinide biliyorsunuzdur herhalde; sXe not defteri hatasının çözümünü söyleyebilecek olan var mı? ^^ Cs ile ilgili ne var ne...
Oynamakta ustasınız o zmaan oyunun veya sXe'nin verdiği tüm hataların çözümlerinide biliyorsunuzdur herhalde; sXe not defteri hatasının çözümünü söyleyebilecek olan var mı? ^^ Cs ile ilgili ne var ne...
asdf
Britney sevmiyormuş.^^ Ps:Kafaylan dalcam. xD xP 😆 😜
İmzasını beğenmedim.^^ 😆 xD xP
Bez bebekten sonra OMG.^^ 😆 puhaha bilmediğinde yok 😆 7/24 yayınlanırsa bilmemek elde değil.^^ 😆 😁
Bez bebekten sonra OMG.^^ 😆
asdf
Bunuda ekle. 😆 💃 😁
viewtopic.php?f=428&t=130613
ebelik Tartışmasız. 😜
Gereksiz. 🙄