>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
Takım çıkart maç yapalım. 😎
Takım çıkart maç yapalım. 😎
@SweeTChieF The de_westwood of the king. 😎
Ellerine sağlık.^^ /Sabit.
Silver da olsa pre bulundurun charınızda. Zati bayram 25 lira bulabilirsiniz. Ve ya oynamayın en iyisi en rahatı da bu. Yapacak daha güzel şeyler var. ^^ 😎 ☕
Gandalf. 😎 🙏
@Farecik 😁 💃 Nerde benim adminlik.. 😆 😈 @XERO Asian. 😆 😜
Ben izledim bu filmi.^^ 😆
Ahahaha bana sen yazıyorsun onları.^^ xD xP
Böğğ bu ne. 😆 xP Spoiler 10/6 boyutlandırmayı daha iyi yapabilirsin. 🍺 👍 😘
Gece avutmuyor gönlüm unutmuyor dokunduğum hiçbir ten senin gibi kokmuyor. 😆 😈
Fire-Cold-Bowman/Full STR,Garment. 😎
Senin için ağladım yalan mı? 😆
wT nerde? xD xP biraktim hacim ya skiyo bir zaman sonra 🙄 Bende canım sıkılınca parkurlarda rekor kırmaya çalışıyorum ihiih 😁 💃
wT nerde? xD xP
Zaten hayır işlerine harcıyacaktım.^^
3 milyon euro'ya mı tuttun şahitleri? xP O helallik içindi.^^ 🤝 💃
hayvan gibi adam, 17 yaşında diyorlar,, 19 değilse kendimi yakacam Şahitlerim var. 😆
Ufacık çocuğu psikopat yaptın.Ufacık küçücük o. 😆
Uğur biz gidelim.^^ xD
Banada imza aşkitom pls. 😆 Spoiler 10/8.7 🍺