Buda benden hayalet gelin :):)
ya yalnış oldu gerçekten bilerek olmadı k.bb 😘 Ps:Küçük başlık kullan. 🍺 🎅
ya yalnış oldu gerçekten bilerek olmadı k.bb 😘 Ps:Küçük başlık kullan. 🍺 🎅
İyiki doğdun.Nice yıllara. 🍺 🎅
😆
Neden iki tane açtın?
Arkadaşım doruca Okusana winrara çıkardığımda göremiyorum yani bi an kayboluyor arkadaşlar sbotu setup haline getirirmisiniz bir arkadaş yaparsa ona büyük teşekkür edicem .. viewtopic.php?f=567&t...
Sbot kapalı değil arkadaşlar çalışıyor. Sbot klasörünü yenilemeyi deneyin. failed :!!&%&! SS ❓
Genel bir sorun var. Versionunu güncel tut. 😘
Çene kırıcı. 😜 xD
Saruman. 😎 😆 💃 😁
Yine de yaşına göre sakalları anormal uzayan birine göre daha şanslısınız, hocalar kıskanıyor mu ne yapıyor anlamadım bir türlü, 3 günde bir berberin yolunu tutuyorum. >.< 😆 😜 Senin durum dah...
asdf
1.39a çıkmış düzelmiş sanırsam ^^ kilitleme hevesiyle giren modlar killitleyebilir şimdi :D:D 😈 😈 Kilide karşıyız.^^ 😆
Joymax'tan herşeyi beklerim ben.^^ xD
off yarin yani bugun saclarimi kestiricem,yarinda okul var. ay ben nasil alisicam o kafaya ya 😞 😞 😞 okul perşembe değilmi 🙄 Yarın. 🤝 😈
Umut veren bence daha ufak. 😜
Hep umut veriyorsun-uz- sonra sana değildi diyorsun-uz-. 😆
Perşembe,cuma boşa geçer boşuna açıyorlar 😆 Normalde de boş geçiyor um. 😆 😎
viewtopic.php?f=567&t=156698 Joymax saldırıyor mu acep? 🤔
Gördük d2'de t iken el vermedik tospalar.^^
Yenilen mi? 😆