Icerige atla
Extraloob

Sbot hayla açıkmı yoksa kapandımı ~ Sorun ~

· 5 Yanıt · 2.0K görüntüleme
J
Jack_Dawson OP ⭐ 17y
#1
yoksada kapandımı bilgisayardamı sorun war hata şöyle aşşağıdaki resim Şimdi resmi görüyonuz Sbotu masaüstüne alıyorm göstermiyor başka yere dizine çıakrtıyonm olmuyor rardan tıklıyorm aşşağıda olan hatayı veriyor sbot kapalımı niye hata veriyor sbot 1.35 sürümünde böyle hata almıyordm yanlış rarlıyor 1 35 den sonraki sürümleri sbotun şuanki versionu 1.39a deilmi ? sbotu yeni aldım kullanmasınıda biliom ama açamıyom nolursunuz yardım edin işte hata
- Resim Silinmiş.
Eğer bot kapandıysa Hangi botu önerirsiniz Lütfen yardım edin lütfen
5 Yanıt
C
Castiela ⭐ 18y
#2
Bunun kapanmayla bi alakası yok 😄
tekrar indir , virüs tarayıcını kapat...
V
volkanka ⭐ 17y
#3
İlkönce botu klasöre çıkart.
winrarlı halde çalıştırmak yerine klasörde iken çalıştır.
J
Jack_Dawson OP ⭐ 17y
#4
Arkadaşım doruca Okusana winrara çıkardığımda göremiyorum yani bi an kayboluyor arkadaşlar sbotu setup haline getirirmisiniz bir arkadaş yaparsa ona büyük teşekkür edicem ..
J
JawBreaker ⭐ 18y
#5
Arkadaşım doruca Okusana winrara çıkardığımda göremiyorum yani bi an kayboluyor arkadaşlar sbotu setup haline getirirmisiniz bir arkadaş yaparsa ona büyük teşekkür edicem ..

viewtopic.php?f=567&t=129036

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: