^^ Kurban Kestim ^^
- Resim Silinmiş. ahah lool 😆 ahahaha 😆 Ps: Çakmalarım hemen çıkıyor ortaya 😈 😆
- Resim Silinmiş. ahah lool 😆 ahahaha 😆 Ps: Çakmalarım hemen çıkıyor ortaya 😈 😆
@Arcadia Teşekkürler hacım 😘 ❤️ Ps: Daha güzel olabilirdi sanki 🙄
Takıl sen selenayla 😜 puahahah 😜
Ne ararsın Tanrı ile aramda Sen kimsin ki orucumu sorarsın? Hakikaten gözün yoksa haramda, Başı açığa niye türban sorarsın Rakı, şarap içiyorsam sana ne. Yoksa sana bir zararım içerim. İkimiz de gels...
BizBaşkayız.com 😎 Sayfa görüntülenemiyor 😆 😜
Sabri , sabri şuttttttttt ve aut 😆
Sen bu sezon 10 golü geçemezsin Nobre 😆 9 tane atsa bile razıyım 😆
Hobaaa bir de bir 😎 😜 Çoğumuz galatasarayın puan kaybedeceği konusunda hemfikirdi ama nasıl kaybedeceğini Fre3 usta bildi 😆 Ps: 🙏
Hamzayla senelerdir konuşurum msn'de, daha hayrını görmedim keratanın 😜 Yi beni Isır beni Parçala beni Konuş benle .Küfret gibisinden yazınca düşüyor 😁 Doğru tarihi vermiş bizim oğlan 😆 😈
Öncelikle çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü çok çok çok özür dilerim , lütfen içinizden sövme eyleminde bulunmayınız . Yukarıda ki resim tamamen can sıkıntısının bir ürünüdür. - Resim Silinmiş. a...
Kazanıyoruz kazanıyoruz da sayın tüpcü götürüp antepspor aş ye yatırmaz inşallah.
Yerli Maldini olma çabasında 😆
Nazar değmesin bu sene savunmamız iyi gidiyor , ferrari & sivok iyi tuttu , bekte de kim oynarsa oynasın hakkını veriyor.
+7 Tane Eklendi Tamamı konulara eklendi , teşekkürler 😘 ❤️
asdf
ohh süppo oldu bu xP 🤘
İyi geceler herkese 👋
Bende kestim 😆 Spoiler at kendini. 😁 hi guys 💃 😆 Attım da fayda etmedi bro 😜 hoşgeldin 😘
Wellcome Kobe & Exa @Exa 😆
Ben söylemişim üstüne ne daha zorluyorsun 😜 Aganın sözü üstüne söz ... yakışmıyor sana 😆 Kobe kimmiş bee T-mac'in 35 saniye de attığı sayı kadar 😜 Ps: neyse ben uzar konudan cılkı çıkmadan xD