Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
Selam kuşlar shneZee* ben ve Hamza kupon yapıyoruz 😁 Öyle mi neden haberim yok 😆
Selam kuşlar shneZee* ben ve Hamza kupon yapıyoruz 😁 Öyle mi neden haberim yok 😆
Bir yerde okumuştum ne kadar doğru bilemem beatboxa başlamadan önce epey bi şarkı literatürünün olması gerekiyor. Sürekli dinleyip şarkıyı kulağında iyice ezberlemen gerek falan fişman diyordu 😆
Gece 2:30da var NTV'de yanılmıyorsam kalkıp bakarsın 😜
puhahaha dünde aynı tepkiyi verdin çok sinirlendim.. insan bi destek olur diye düşünmüştüm adamın cevabı puha.. 😄 buna iki kat puhahaha Ps: Destek verdim ya olm 😜 😆
puhahaha
Selam kuşlar nasılsınız bakalım ?
Dünkü pişmalığını bana sorun gelmiş bana ben ne yaptım acep diyor ahahah ağla ağla güiza gibiydin Onur lem 😆
Arcadia'nın uslubunda bir sorun var bencede . Sürekli birilerini ezme çabasında yada sidik yarıştırmada üstüne yok. Ha bana da denk geldi forumda falan ters laflar ediyor ben yine alttan alıyorum şaka...
bir tutmasın yaktım seni hamza ^^ Bekliyoruz 😎 Bekliyorum ilk denemeyide ben yaparım artık 🤤 Pazar kuponu ile yarın sizlerle olacak 😎 Ps: Beni yakacak olan daha doğmadı uleynnn 😈 😜 Evet extraloo...
C.tesi kuponun Sochaux maçından yattı bro 4te3 :/
Ellerine sağlık canımcım 😘 ❤️
Ellerine sağlık canımcım 😘 ❤️
Sonuçta büyüyor muyuz ? - Evet E o zaman problem yok 😎
asdf
611 😎
Bu maçta böyle bittiğine göre yarın Beşiktaş'ın da kazanacağını pek düşünmemeye başladım. Mantıksal açıdan rakiplerin puan kaybettiği haftada kazanmak isteyecektir ama bu hafta çok garip başladı ve öy...
Bu hafta Kamil'in haftası değil ahaha 2 de 0 😆
asdf
@Arcadia Öff bu kadar şeyin üzerine var ya 😆 Ps: Hani bilmem ne yaptın sıvadın derler ya , senin ki o sıvamak oluyor 😆