Beni ne kadar sewiyorsun sorusuna cewaplarınız x)
Senin beni sevmediğin kadar 😎
Senin beni sevmediğin kadar 😎
Başarılar 👍
😘 ❤️
Bende kestim 😆 Spoiler
10 numara 😎
Selam kuşlar nasılsınız bakalım bayramın birinci gününün sonuna gelirken ^^
viewtopic.php?f=321&t=32703 Şu konuyu daha düzenli hale getirip sabite çekmeliyiz site çözümlerinde diye düşünüyorum. Hatta bir kopyasını da dmod paneline koymalıyız .
asdf
Höh ulan o nasıl bir kupondur . O maçlardan 2 tanesi tutsun oynamam iddaa falan 😆
Hollanda 2. ligde her hafta bakarım Go Ahead ile Cambuur un oranlarına falan cazipse basarım direk korkmadan ama bu hafta şaşırttılar beni ^^
Hollanda 2.ligde favoriler gelmedi ya xD 😜
Texaslıların arasına beşiktaş formasıyla gir hamza bey 😈 😜 😆 En yaratıcı ölüm yolu , harbi tebrik ediyorum 😆 Ps: Bursa falan kim gidecek şimdi ohooo 😜
Yahu tartışmayın şurada milleti iğrendiriyorum kendime ahahah 😆
Her sene aynı şey.Başka bahane bulsalar kafii. Fenerbahçe bu oyunlara gelmez bırakın boş işleri. Feneri suçlayan yok ki 😆
adresimi veriyorum 2 kat poşetle et yollarmısın 😁 ama dalak beyin bağırsak değil, ciğer 😎 😁 😁 😁 😁 😆 Ya şimdi bu kadar haykırışı anlayabiliyorum ama bunun aynısını CMYLMZ yapsa hepimiz gülmekte...
Ya şimdi bu kadar haykırışı anlayabiliyorum ama bunun aynısını CMYLMZ yapsa hepimiz gülmekten ikiye bölünürdük ama hmzsnmz yapınca iğrenç oluyor 😆 😁 😜 Cem Yılmaz'ın havası farklı 😆 Hadi ordan aha...
Ya şimdi bu kadar haykırışı anlayabiliyorum ama bunun aynısını CMYLMZ yapsa hepimiz gülmekten ikiye bölünürdük ama hmzsnmz yapınca iğrenç oluyor 😆 😁 😜
@İmmo Koyduğun resimde ne yazdığına dikkat et , resmi kodun dışına aldım en azından direk görünmesin diye.
Tüm kusturduğum arkadaşlara selamlar olsun ölmedim yaşıyorum 😆 😜 Ps: O kadar da kötü değil sanki... 🙄 😈 😁