Enteresan bir grup xD xD
731 😎 Ps: 1000e az kaldı 😜
731 😎 Ps: 1000e az kaldı 😜
Ve Eskişehir'de kar yağışı başlar ... 😜
😎
asdf
Ataması yapılmıştır ^^
Adam bana mesaj atmış dün oldschooldum bugün banlanmışım diye 😆
Şu an ki efes bunlardan maç dahi alamaz ne yazık ki..
Baba acımaz bıkmadı usanmadı artık bizi de bıktırdı atamasını yapalım deneyelim olmazsa yolda atarız 😈 Adam zorla d.mod yaptıracak kendini kurtulmamız için 😆 Aynen 😆
Sizler için Charsell sistemini getirdik , daha ne olsun 😎
Sizler için Charsell sistemini getirdik , daha ne olsun 😎
Baba acımaz bıkmadı usanmadı artık bizi de bıktırdı atamasını yapalım deneyelim olmazsa yolda atarız 😈
asdf
2007 kayıtlı aslında deneyebiliriz lakin bir vukuatı yoksa akıllarda kalan. PS: Sözlük yazarıydı eskiden diye hatırlıyorum 🙄
.... 🤘 can sıkıntısı bürodan bir foto atalım dedim:) dünün yorgunluğu var üzerimde o yüzden baygın çıkmışım bugun doğum günüm uleynnn:) Nice mutlu yıllara 😘 ❤️ Ps: Nice pic xD
.... 🤘 can sıkıntısı bürodan bir foto atalım dedim:) dünün yorgunluğu var üzerimde o yüzden baygın çıkmışım bugun doğum günüm uleynnn:) Nice mutlu yıllara 😘 ❤️ Ps: Nice pic xD
.... 🤘 can sıkıntısı bürodan bir foto atalım dedim:) dünün yorgunluğu var üzerimde o yüzden baygın çıkmışım bugun doğum günüm uleynnn:) Nice mutlu yıllara 😘 ❤️ Ps: Nice pic xD
Artık cepten facebook'ta takılıyoruz. 😆 😆 Artık cepten davet edersin herkesi 😈 😁
asdf
1 ay boyunca memleketimle hasret gidereceğim 😜
Bizim "Ne sevmek ne sevilmek hayatta en güzel şey şırıl şırıl işemek" grubu nerede? 😆 Ben yazacaktım bunu lakin zaten yazmışlar ahahahha 😜 😆 Ps: Yerimizi alacağız bizde orada lakin ne ka...